Dataspill og andre spill!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilket cs spill er best?

cs 1.5
1
6%
cs 1.6
6
35%
cs condition-zero
2
12%
cs source
8
47%

Total votes: 17

Drobsanta
Trollok
Trollok

Post by Drobsanta »

Så langt jeg kom i lotro var det absolutt ingen pvp, siden det bare er en faction....

Men jeg har hørt at senere i spillet skal du kunne styre orker osv bare for å spille pvp eller noe sånt, er ikke helt sikker på den delen
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Fordi jeg ikke vil lage en ny tråd, så skriver jeg dette her :wink:

Det er et millimeter stort sort insekt som kryper rundt på skjermen min! Norton oppdager ikke noe virus. Kan dette være et ekte kryp som har forvillet seg inn i skjermen? Den synes ikke på print screen... Hvordan kan jeg bli kvitt den?! :|
. . .
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Drobsanta wrote:Så langt jeg kom i lotro var det absolutt ingen pvp, siden det bare er en faction....

Men jeg har hørt at senere i spillet skal du kunne styre orker osv bare for å spille pvp eller noe sånt, er ikke helt sikker på den delen
Ingen PvP! Det er bare for dårlig. Det var jo PvPen som gjorde WoW verd å spille.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sammael
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Sammael »

Mm, de burde innføre PvP så fort som mulig, da de risikerer å miste en stor andel spillere, som vil forlate spillet til fordel for WoW, eller Warhammer Online når det kommer, for å få tilfredstilt sine PvP behov.
Et spill fyllt utelukkende med PvE, og ingen PvP sounds like hell to me. :P

Er enig at PvP er det som gjør WoW verdt å spille, dog selv synes jeg Blizzard har tatt noen litt tvilsomme retninger. Men forhåpentligvis vil de fikse på en del ting de neste patchene og balansere det litt mer. Ett nytt Halaa-ish opplegg hadde ikke vært å forakte, men tviler på vi ser det med det første.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:

Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Moiraine Sedai wrote:Fordi jeg ikke vil lage en ny tråd, så skriver jeg dette her :wink:

Det er et millimeter stort sort insekt som kryper rundt på skjermen min! Norton oppdager ikke noe virus. Kan dette være et ekte kryp som har forvillet seg inn i skjermen? Den synes ikke på print screen... Hvordan kan jeg bli kvitt den?! :|
Den sulter vel ihjel etterhvert tenker jeg =) Om ikke er det jo alltid morsomt å leke snekker.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Spilte litt NwN i går og sitter litt fast i Chapter to. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Klarer ikke å finne de to tomene som er i Charwood (tror det er Death og Fire som ligger der. Husker ikke hvilke som lå hvor.) Noen som kan gi meg et hint eller to?

Og hvordan kommer man seg inn i Luskan? Har sett overalt, men finner ikke veien inn.

HELP ME!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sammael
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Sammael »

Hm, Har ikke spilt NwN på flere år, men tror jeg husker noe. Inngangen til Luskan er hoved inngangen, men du trenger proof fra Charwood og Nevberwinter Woods, for å slippe inn. Mener du får en journal fra et cult member som befinner seg i Charwood.

Om Charwood er stedet med de to brødrene som du må dømme, så tror jeg questet er optional. Er mulig Tomene ligger ligger i i hert sitt tårn. Men tror det eneste du er nødt til å ha derfra er journalen. Når du har begge, slipper de deg inn om jeg husker rett.
Anbefaler dog at du gjør questet som omhandler brødrene, da det gir bra XP og gode items.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:

Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Har gjort det. Forsåvidt et morsomt quest.

Men for å komme inn i Luskan må man ha begge journalene? Får leite dem opp og prøve på nytt
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

For å komme inn i Luskan må du ha fullført et hovedplottene i journalen din, jeg tror det innebærer å ha funnet alle fire tombene. Om du ikke har noe imot litt "juks" kan du alltids gå inn her og få en bra walkthrough.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Mer morro om du ikke bruker en walkthrough, mener å huske at det egentlig ikke ble veldig vanskelig før i Chapter 3.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

for dem som lurer... Ja jeg spiller WoW.

Har ikke spillt i det heletatt i sommer da det bare ville være å bruke penger på noe jeg ikke fikk spilt. (har vært borte nesten alle disse 7 ukene til nå.)

Navn: Thongrim (ikke mobb meg, jeg bare fant det på)
Level: 62
class: Night elf, Hunter
server: Alonsus
brukt spilletid på å få karakteren min opp i level 62: ca 18 døgn (i løpet av 10 måneder)

spiller ikke mye hver dag, lengste sammenhengende var 7 timer, spiller vanligvis 1-3 timer dagen (når jeg spiller vell og merke.)

ta kontakt dem som vil :wink:

spilte før mye Diablo 2 (med expansion pack :D ) Hadde 4 accounts, pga at jeg ''fikk'' 3 av noen venner som slutta, det har jo jeg og da (nesten) så de karakterene er nok borte vekk.
spiller også (avogtil) Civ III, Civ II, AoE 1-2 og litt sjeldnere Battle for middle Earth 1 og 2. en VELDIG sjelden gang War:Tatal rome Barabarian Invasion.
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Det var en i klassen som ble hekta på WoW i fjorhøst. Han kom seg til lvl 60 på 18 dager. Brukte ca 10 dager gametime. Vi så ikke så mye til han...
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

hehe... jeg begynte i fjor høst da....

men har hørt om en som skal begynne i 10. nå. han går ikke på skolen i det hele tatt, utenom når de har prøver, da kommer han den (de) timen(e) som testen er, og så går han hjem igjen :lol:
han har rundt 50 karakterer alle level 30+... det er litt sykt da :P
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Zarazel
Trollok
Trollok

Post by Zarazel »

En sånn har jeg på skolen min. Han er "syk" dager i strekk, går bare hjem når han ikke gidder å være mer på skolen...og hjemme spiller han bare WoW. Men til tross for at han sitter foran datamaskinen og spiller på engelsk konstant er han veldig dårlig i engelsk.

Han er rar.
Life is a beach, then you're sushi.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

men han gutten gidder ikke si han er syk engang og når han kommer til timene blir de fleste lærerne VELDIG overrasket :P
Post Reply