Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
kjenner en del homofile gjennom ei vennine av meg. hun er sportsdanser(du veit, sånn som i skal vi danse...) og når vi arangerer konkuranser i kongsberg(som jeg har mye av ansvaret for) er det flusst med ikke helt streite folk å se.
det er ikke bare en myte, de fleste sportsdanser guttene er svært tvilsomme.
det er ikke bare en myte, de fleste sportsdanser guttene er svært tvilsomme.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Ooops. Jeg liker volleyball. Ikke dermed sagt jeg er homo. Det fins jo de som tror at alle homoer kler seg i trange klær og sjokkrosa farger, men som tidligere sagt så er de i alle innpakninger. Hvis man skal tro det folk sier om at Prøysen var homo var ikke han akkurat slik vi ser på dem i dag heller.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
har drevet mye med drama, og det er ingen myte at det er endel homofile i det miljøet, så jeg har et par (ikke som i at de er et par, men som i to separate mennesker) homofile venner defra.
har også drevet med ridning i lang tid, og veldig få menn generelt beveger seg frivillig nær en stall. det er jo nesten selvsagt at han er homo hvis han gjør det.
det er vel med homofili som med andre grupper utsatt for fordommer. man dømmer fordi man ikke vet bedre. jo mer man omgås med homser, jo mindre vil man dømme dem.
har også drevet med ridning i lang tid, og veldig få menn generelt beveger seg frivillig nær en stall. det er jo nesten selvsagt at han er homo hvis han gjør det.
det er vel med homofili som med andre grupper utsatt for fordommer. man dømmer fordi man ikke vet bedre. jo mer man omgås med homser, jo mindre vil man dømme dem.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
jeg synes det er merkeligKjetil wrote:Hva synes du selv Faile? Når vi snakker om skal vi danse, synes jeg ikke guttene der er så ille. Og den mest homofile av dem, var jo klart tøffest. Synd ikke Finn var profesjonell danser.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter