Jeg for min del er sikker på at Walcott kommer til å bli stor allerede i år. Han har allerede visst meget lovende takter.
Denilson blir visst leid ut. Greit nok.
Men mest gledelig var Ungarn-Norge. Førsteomgangen var rett og slett en eneste lang orgasme
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Å joda! Norge skal tl EM!! Nå banker vi Moldova på onsdag, og greier vi samtidig å ta poeng i Tyrkia og Hellas burde dette gå greit..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Skjer ikke. Solskjær kommer på kanten med en hissig innfødt der nede og må legge opp, Gamsten får sveisen ødelagt på grunn av den sterke øst-europeiske vinden og rømmer hjem i skam, osv. Plutselig er vi jumbo i gruppa
Lothar wrote:Skjer ikke. Solskjær kommer på kanten med en hissig innfødt der nede og må legge opp, Gamsten får sveisen ødelagt på grunn av den sterke øst-europeiske vinden og rømmer hjem i skam, osv. Plutselig er vi jumbo i gruppa
Øhh.. Vi spiller på ullevål..
Dette ser meget lovende ut, folkens! Norge virket igjen til å ha stålkontroll bakover, og med solksjær på banen virket vi akkurat så farlige at vi kunne score på et redusert Moldova.
Nå må dere ikke misforstå og tro at jeg er i himmelen, fordi Moldova-kampen var i hvert fall to hakk ned fra Ungarn-kampen (som foresten slo bosnia!). Men jeg er fornøyd seks poeng og 6-1 i målforskjell på to kamper. Om vi ikke vinner gruppa, noe jeg tror vi gjør, så ser det i hvert fall lovende ut med tanke på beste nr.2 plassene.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Knallstart uten tvil!
Klarer vi å unngå tap i Hellas og Tyrkia tror jeg vi skal drite oss skikkelig ut for ikke å kvalifisere oss.. Bosnia er forsåvidt et greit lag det, men vi skal være bedre en dem (selv om de ligger et par plasser over oss på rankingen), og bør fikse 3 poeng i det minste mot dem.
Vil ogspå gi litt honnør til publikum på stadion i går for glimrende innsats!
Litt piping blei det når vi trilla ball på slutten, men jeg kan ikke huske å ha sett/hørt en så livlig Norge-publikum på lenge...
Hvorfor kan det ikke være slik at bergensere spiller på Brann, trondheimere spiller på Rosenborg osv. Er det ikke meningen at de skal representere et sted?
Moiraine Sedai wrote:Hvorfor kan det ikke være slik at bergensere spiller på Brann, trondheimere spiller på Rosenborg osv. Er det ikke meningen at de skal representere et sted?
Hadde jo vært hyggelig det, men det betyr også at mindre steder virkelig ville fått slite..
Det ville nesten vært garantert at Brann(Bergen), Vålerenga(Oslo), Lyn(Oslo), Rosenborg(Tr.heim), Viking(Stavanger), osv.. Ville vært garantert på toppen hele tida, mens lag fra mindre byer bare hadde hatt et par tusen mann å velge mellom..
Og hvor skulle vi satt grensene? Både Vålerenga og Rosenborg er jo steder i en by, kanskje vi bare skulle hatt spillere fra akkurat det stedet klubben er fra!
Verdt å nevne at Xabi Alonso scoret fra egen halvdel, nærmere bestemt fra enden av midtsirkelen. Omtrendt 60 meter altså. Stjeler ballen fra motstanderen, har ingen og spille til, slår en presis ball mot motstanderens ball, keeperen rygger og snubler - ballen går imål Spretter akkurat på målstreken.
Målet til Alonso mot Newcastle er bare helt ubeskrivelig bra. Jeg og mine kamerater har gjort det til et fast uttrykk når vi er på kamp: Skyt som Alonso! (noe de aldri gjør...)
heier bare på brann for det e det eneste gode laget!
ok, stor sjanse for at rbk vinner men...
Vi har lært å krype vi har lært å gå, vå har lært å hate erbekå!(rbk)
Hadde vært herlig hvis stabæk odd grenland og rbk rykket ned-LANGT ned andre eller noe sånt får holde med å glede meg til rbk rykker ned...
Dagen då chealse og manu rykker ned skal eg danse i bar overkropp i 5 uker!
Mayorearth wrote:heier bare på brann for det e det eneste gode laget!
ok, stor sjanse for at rbk vinner men...
Vi har lært å krype vi har lært å gå, vå har lært å hate erbekå!(rbk)
Hadde vært herlig hvis stabæk odd grenland og rbk rykket ned-LANGT ned andre eller noe sånt får holde med å glede meg til rbk rykker ned...
Dagen då chealse og manu rykker ned skal eg danse i bar overkropp i 5 uker!