Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
jeg har brukt brunkrem en gang i mitt liv. sammen med tre liter sminke. var mammaen til ei venninne av meg som skulle få meg til å se feminin ut
det er ekkelt!
(den egentlig grunnen var at jeg hadde et blåmerke på størrelse med en iste-boks på armen, og var tvunget til å gå i kjole uten ermer.. måtte dekke over det på et vis, veit ikke om mamma hadde satt så pris på å se det...)
sånn saks har jeg aldri prøvd, bare sett, og jeg begriper heller ikke hva vitsen er
det er ekkelt!
(den egentlig grunnen var at jeg hadde et blåmerke på størrelse med en iste-boks på armen, og var tvunget til å gå i kjole uten ermer.. måtte dekke over det på et vis, veit ikke om mamma hadde satt så pris på å se det...)
sånn saks har jeg aldri prøvd, bare sett, og jeg begriper heller ikke hva vitsen er
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
fordi jentene(altså, alle andre enn meg) synes det er så vakkert at øyevippene deres buer... eller mulig de håper at dere(alle guttene) synes det.
(mine buer faktisk mye av seg selv de... makan til bortkasta
)
(mine buer faktisk mye av seg selv de... makan til bortkasta
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg tror nokk at det er noe i et ja. Jeg tror nokk at jenter bruker alle de "fine" tingene slik at de føler seg bedre selv.
uansett så kom jeg på at er ei jente klassen som har over 20 par sko (har sett de,) og alle bruker hun. Koster i gjennomsnitt 800 kr per par.
uansett så kom jeg på at er ei jente klassen som har over 20 par sko (har sett de,) og alle bruker hun. Koster i gjennomsnitt 800 kr per par.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Vell vi jenter ser forskjell på hverandre og hviss vi ikke spaaser på å følge moten slavisk, kan det få fatale følger...(hvertfall på ungdomskolen)...Jeg liker heller ikke noe særlig å stå opp ekstra tidlig for å sminke meg, men det forventer alle av meg og da må jeg følge det...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde