Men jeg, mierin og flere har ikke voktere, så du får prøve å få et godt vennskap til noen av oss så kanskje vi er villig til å ta deg. spør pent
Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Er det nå jeg skal småglise over min egen samling av voktere?
Var en gang i tida da forumet var mannsdominert, og det var nok av mannfolk til alle(de to av oss. haha) aes Sedaiene som var aktive. sukk.
Var en gang i tida da forumet var mannsdominert, og det var nok av mannfolk til alle(de to av oss. haha) aes Sedaiene som var aktive. sukk.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

To ting til den, hvis det er lofthus som i oslo er jeg i slekt med noen som bor ikke langt fra.Mattrim Cauthon wrote:Noen som bor i Odda/Lofthus her forresten?
og en annen du dobbelt poster
Tror hvis noen av de eldre medlemene er villig til å fortelle hvor overivrig jeg var i starten
Men ikke minst, ikke bli skremt av brækar og resten, de elsker å skremme bort nykommere. Du må ha litt tæl for å bli.
Som vann til tørst strupe
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Hey, den der lika eg!Sisnera wrote:Tror hvis noen av de eldre medlemene er villig til å fortelle hvor overivrig jeg var i startenBare fint noen gir litt driv i formuet. Men bare pass på dobbeltposting og ikke unødvendige komentarer.
Men ikke minst, ikke bli skremt av brækar og resten, de elsker å skremme bort nykommere. Du må ha litt tæl for å bli.
Er vel ikkje tvil om att det har blive liv i forumet etter att guten kom, men har vore litt ymse unødvendig i sama slengen. Eg synes og noko har vore litt irriterande, men når det fyrst har blive så liv i leiren som no så får me vel kanskje takle litt irriterande ting innemellom?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere