Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Han er samboeren min, hvis det var det du lurte på, men ikke på den måten du tror, din sjuke faen. 
(Han er bare så ufattelig homofob at jeg ikke klarer å styre meg; jeg må bare ta litt på lårene hans og sånt når vi sitter og ser film, eller går forbi hverandre i gangen.)
(Forresten, høres jeg like homo ut for dere som jeg selv synes jeg gjør?
)
(Han er bare så ufattelig homofob at jeg ikke klarer å styre meg; jeg må bare ta litt på lårene hans og sånt når vi sitter og ser film, eller går forbi hverandre i gangen.)
(Forresten, høres jeg like homo ut for dere som jeg selv synes jeg gjør?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Terje wrote:Han er samboeren min, hvis det var det du lurte på, men ikke på den måten du tror, din sjuke faen.
(Forresten, høres jeg like homo ut for dere som jeg selv synes jeg gjør?)
JA! Men homofober kan man ha mye morro med. Har du prøvd å komme bakfra, legge hendene på skuldrene hans og blåse han forsiktig inn i øret? Jeg lover deg at han kommer til å flyve som en pil bortover gangen.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Japp - ser ut som om jeg forsvinner for helga. Imorgen er 18års dagen min, og for annledninga(liker jeg å tro i alle fall
) arrangerer rugbyen noe så rugbyish som en pubkveld med golf som tema. Så. Jeg forsvinner frem til mandag. Men. Da begynner jo arbeidsuka mi igjen, og da vil jeg nok være mye innpå her igjen 
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Tilbake om 2-3 uker. Skal slappa av på diverse svaberg og sandstrender i øsepøseregnvær, i et desperat forsøk på å lese ferdig tHGttG 
Men, stort verre enn hva det har vært her hjemme de siste dagene kan det neppe bli uansett
For første gang siden hm. ja. sikkert alltid befinner Kongsberg seg på forsidene av både VG og Dagbladet
Synd det er pga flom, og ikke jazzfestivalen.
Men, stort verre enn hva det har vært her hjemme de siste dagene kan det neppe bli uansett
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Skagen ligger vel i Danmark?Moiraine Sedai wrote:Det ble visst bare en uke med telting... Jeg reiste nedover i Sverige helt til Skagen og teltet der litt. Så reiste jeg til Danmark fra Malmö via broen og sov der et par netter. Det var VÅTT! Ifølge en eller annen så var det det meste regnet Sverige hadde hatt siden 1946...