Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Da er jeg tilbake. jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å være pålogget i tidene fremover. Det er mye som må gjøres på/i huset, så skal jeg på moen lange overnattingsturer på fjellet og sikkert en gang eller to innom hytta, men jeg skal prøve å skjekke innom her innimellom.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Ha det bra, Akira. Don't let the bed bugs bite
Jeg tar meg ei uke fri fra forumet grunnet en lengre ferie til det støvelformede land. I mitt indre sinn ser jeg for meg vakre senioritas, nystekt pizza og gylne strender...
...
...
Kos dere i gamlelandet og prøv å ikke spamme så altfor mye mens jeg er borte
Jeg tar meg ei uke fri fra forumet grunnet en lengre ferie til det støvelformede land. I mitt indre sinn ser jeg for meg vakre senioritas, nystekt pizza og gylne strender...
...
...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg kommer antakeligvis også til å bli en del borte den neste uka. Foreldra mine drar på biltur til Frankrike med noen venner i morra, så da blir jeg og søstra mi for oss selv i et par uker. Og når vi har huset for oss selv pleier vi å bruke mye tid sammen, stort sett foran TVen. Og nå har vi Firefly på DVD og greier, så som sagt, kan bli noen dager.
But then again, jeg har knapt vært her mer enn et par ganger i uka uansett, i det siste. Så ingen merker vel forskjellen.
But then again, jeg har knapt vært her mer enn et par ganger i uka uansett, i det siste. Så ingen merker vel forskjellen.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Spammetid!Lothair Mantelar wrote:Ha det bra, Akira. Don't let the bed bugs bite![]()
...
![]()
...
Støvelformet? Skal du til Spania eller Italia? Er ikke så god på landformer.
Kos deg i militæret Akira!
Kos deg Terje!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Oh. Da har du vært veldig nære der jeg bor
Hadde du bare kjørt 15 min lenger innover i skauen
Jeg er hjemme etter to uker på lyngør og i ryfylket. Skal forhåpentligvis bli hjemme stort sett nå. Skal til London første helga i august, Danmark med laget den andre, 70 års lag i Elverum den tredje, og den siste er vel satt av til å hilse på Akira som er hjemme på perm. Og da er ferien over.
Jeg er hjemme etter to uker på lyngør og i ryfylket. Skal forhåpentligvis bli hjemme stort sett nå. Skal til London første helga i august, Danmark med laget den andre, 70 års lag i Elverum den tredje, og den siste er vel satt av til å hilse på Akira som er hjemme på perm. Og da er ferien over.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Da er jeg tilbake på nett etter en litt for varm ferie i Italia. Gradestokken viste på det jevne en temperatur på 40 grader i skyggen, noe som førte til et usunt inntak av visse alkoholinnholdige leskedrikker... Ferien var forøvrig fin, og det virker som dere har holdt dere godt i skinnet i mitt fravær. Jeg håper dere nøt det; nå blir dere ikke kvitt meg på en god, lang stund.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Pedron Naill
- Hengiven

jeg kommer ikke til å være på de neste 2 ukene fra lørdag av... skal på hytta (finnes ikke Internett elller noe der.. GRRRR...
)
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.