Page 4 of 5
Posted: Sun May 14, 2006 19:06
by Wolfbrother
Har aldri syntes Pullman var noe bra, men... Hører jo dere sier anerledes.
Er det barne bøker?
Posted: Sun May 14, 2006 19:14
by Sauegjeteren
Wolfbrother wrote:Har aldri syntes Pullman var noe bra, men... Hører jo dere sier anerledes.
Er det barne bøker?
Nja, mellomting. Passer vel kanskje for 12-15 år tror jeg.
Posted: Sun May 14, 2006 19:19
by Falya
Harry Potter bøkene betegnes som barnebøker, så ja det kan vel betegnes som en barnebokserie. Men har egentlig alri brydd meg noe. Narnia er også en barebok, men er full av god fantasi

Synes at visse bøker noen ganger blir plassert i en, hva skal jeg kalle det, en "merkelig alder".
Posted: Sun May 14, 2006 19:24
by Wolfbrother
Da hopper jeg over den til senere. Noen barne bøker passer alle aldere.
Posted: Sun May 14, 2006 21:00
by Falya
Jepp, det gjør de, leste for eksempel Ringenes Herre i 7.klasse, så det er egentlig opptil en mener nå jeg

Posted: Sun May 14, 2006 22:47
by Terje
Falya wrote:Jepp, det gjør de, leste for eksempel Ringenes Herre i 7.klasse, så det er egentlig opptil en mener nå jeg

Jepp. Kunne ikke være mer enig.

Posted: Sun May 14, 2006 22:53
by Lothar
Pullman skriver bra han..
Posted: Wed Sep 27, 2006 16:43
by Tear
Jeg liker denne serien. Hver gang jeg ikke har noe å lese i begynner jeg på disse bøkene igjen, og griner litt hver gang jeg kommer til slutten :'-)
Posted: Wed Sep 27, 2006 18:25
by Shallis
Man må grine på slutten av den mørke materien. Jeg begynner å grine skikkelig tidlig bare fordi jeg vet hva som kommer til å skje. Åsså blir jeg driittrist når:
Lee Scoresby og Hester dør
Posted: Tue Nov 28, 2006 20:58
by Torbjørn
Posted: Tue Nov 28, 2006 21:16
by Shallis
Jess! Det har jeg venta på lenge..!

Posted: Tue Nov 28, 2006 21:17
by Torbjørn
Traileren er forresten ikkje offisiell, det er berre «fan art».
http://www.bridgetothestars.net/index.php?d=movie
Posted: Tue Nov 28, 2006 21:28
by creutzfeldt
Blir litt James Bond II dette her... Eva Green som Serafina Pekkala, og Daniel Craig som Lord Asriel

Posted: Tue Nov 28, 2006 22:11
by Sauegjeteren
creutzfeldt wrote:Blir litt James Bond II dette her... Eva Green som Serafina Pekkala, og Daniel Craig som Lord Asriel

Uff. Man burde ikke bruke samme skuespillere mot hverandre i forskjellige settinger.
Posted: Wed Nov 29, 2006 12:52
by Pheoniks
jo
