Men det er slik at man må starte på nytt med karakteren sin? Eventuelt registrere seg på nytt? Tror det er det FF mener... Kan vel ikke bare være slik at det kommer nye våpen...Wolfbrother wrote:Nei det er snakk om en ny runde. Det vil være tonne vis med nye våpen, og masse anet som er forbedret i stor grad.
A Game of Stones spill! ^^
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Selfølgelig må man begynne på nytt. Kampene vil og være forbedret, pluss at klanene kommer til å forbedres, men mye mer å.
Gleder meg til neste runde jeg. Da kan jeg starte asjur med alle andre.
Gleder meg til neste runde jeg. Da kan jeg starte asjur med alle andre.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Forundra meg at det tok deg så lang tid å komme ut av det ormebolet ditt for å skryte av hvor stor en nidning du er.
Last edited by Terje on Wed Nov 30, 2005 18:28, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Har hatt det litt travelt i det siste med at jeg har blitt angrepet av en som er i min klan
Skal kverke han. Ville gjort, vist han ikke hvar dobelt så sterkt som meg.
for there you have been,
for there you have been,
-
Damien Frost
- Sitter

Er jo litt fint at det starter på nytt. Kan jeg være med fra begynnelsen. Også fint at det skjer noen oppdateringer. Er en del sånne småting jeg syns kunne blitt fiksa. Bare å skrive beskjeder er jo et herk, da man ikke kan bruke andre tegn enn "," "." og bokstavene.
Prøve å angripe sånne småtasser jeg også, men så må man jo passe på å ikke angripe noen fra en av de klanene man er alliert med.
Prøve å angripe sånne småtasser jeg også, men så må man jo passe på å ikke angripe noen fra en av de klanene man er alliert med.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Er det forresten vanlig/utbredt praksis å angripe den samme, svakere personen igjen og igjen, til du har tatt alt gullet deres, og ikke har noen flere moves igjen?
For meg virker det nemilg ikke som en utprega god måte å spille på, så jeg prøver å unngå å angripe samme person mer enn en gang i døgnet...
Ikke at jeg egentlig trenger å angripe andre lenger, siden jeg har funnet steder hvor man kan tjene opptil 150g og 25XP per kamp mot AIen...
For meg virker det nemilg ikke som en utprega god måte å spille på, så jeg prøver å unngå å angripe samme person mer enn en gang i døgnet...
Ikke at jeg egentlig trenger å angripe andre lenger, siden jeg har funnet steder hvor man kan tjene opptil 150g og 25XP per kamp mot AIen...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Prøver å ikke angripe en person for mye på en gang. Er vel mest fordi det var noen som gjorde det med meg hele tiden i begynnelsen, så jeg skal la andre slippe bli fratatt alt gullet. Ikke at det virker logisk tenker jeg nå, hvis det skjer meg, hvorfor ikke andre?! Tror nesten jeg må revurdere dette..terje wrote:Er det forresten vanlig/utbredt praksis å angripe den samme, svakere personen igjen og igjen, til du har tatt alt gullet deres, og ikke har noen flere moves igjen?
terje wrote:Ikke at jeg egentlig trenger å angripe andre lenger, siden jeg har funnet steder hvor man kan tjene opptil 150g og 25XP per kamp mot AIen...
-
Damien Frost
- Sitter

hater når folk angriper deg mange ganger etterhverandre bare fordi de er sterkere!!! var en fyr som ikke ville la meg være ifred, helt til jeg trua med å pusse klanen min på ham. da blei det stille gitt 
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Men du er jo i en drit klan....
The FORSAKEN derimot er sterke å ikke avhengig avv andre. Alle andre klaner har alierte.
Skal ta Terje litt mer i dag
Sist gang kalte han meg noe som *********** sensurert av admins...... Resten husker jeg ikke, men kan vel si han var sur
Ble foresten tatt 38 ganger i dag
Kanskje jeg skal begynne å bli litt snillere med han
Skjip å miste alt....
Foresten, når man er darkfriend møter mann aes sedaier, og voktere. Dette er tøffere motstand slik at man får mer exp. (mulig at det er pga level, men tror ikke det)
The FORSAKEN derimot er sterke å ikke avhengig avv andre. Alle andre klaner har alierte.
Skal ta Terje litt mer i dag
Sist gang kalte han meg noe som *********** sensurert av admins...... Resten husker jeg ikke, men kan vel si han var sur
Ble foresten tatt 38 ganger i dag
Kanskje jeg skal begynne å bli litt snillere med han
Skjip å miste alt....
Foresten, når man er darkfriend møter mann aes sedaier, og voktere. Dette er tøffere motstand slik at man får mer exp. (mulig at det er pga level, men tror ikke det)
for there you have been,
for there you have been,