Page 4 of 24

Posted: Tue Nov 29, 2005 22:23
by Damien Frost
Wolfbrother wrote:Nei det er snakk om en ny runde. Det vil være tonne vis med nye våpen, og masse anet som er forbedret i stor grad.
Men det er slik at man må starte på nytt med karakteren sin? Eventuelt registrere seg på nytt? Tror det er det FF mener... Kan vel ikke bare være slik at det kommer nye våpen...

Posted: Tue Nov 29, 2005 22:53
by Wolfbrother
Selfølgelig må man begynne på nytt. Kampene vil og være forbedret, pluss at klanene kommer til å forbedres, men mye mer å.
Gleder meg til neste runde jeg. Da kan jeg starte asjur med alle andre.

Posted: Wed Nov 30, 2005 15:01
by Fantasy Freak
Var slik som Damien sa jeg mente.. Det er jo litt dumt at de sletter karakteren men også litt gøy med alt det nye.. :D

Posted: Wed Nov 30, 2005 17:31
by Terje
Aha, teknikk utvikla! :D

Se etter spillere med lite gull, for de har ofte lav XP men høyt level. Unngå dem med mye gull, mye XP og lavt level (eller høyt for den saks skyld... :P).

Posted: Wed Nov 30, 2005 17:50
by Wolfbrother
He, he Terje. Du begynner å lære. Merket at en viss Wolfie tokk alt gullet ditt :oops:

Det var ikke meg.... :oops: Tokk deg en del ganger :lol:

Posted: Wed Nov 30, 2005 18:00
by Terje
Forundra meg at det tok deg så lang tid å komme ut av det ormebolet ditt for å skryte av hvor stor en nidning du er.

Posted: Wed Nov 30, 2005 18:24
by Wolfbrother
:lol: :lol: :lol: Nå har jeg tatt deg på nytt....

Har hatt det litt travelt i det siste med at jeg har blitt angrepet av en som er i min klan :evil:
Skal kverke han. Ville gjort, vist han ikke hvar dobelt så sterkt som meg.

Posted: Thu Dec 01, 2005 18:30
by Damien Frost
Er jo litt fint at det starter på nytt. Kan jeg være med fra begynnelsen. Også fint at det skjer noen oppdateringer. Er en del sånne småting jeg syns kunne blitt fiksa. Bare å skrive beskjeder er jo et herk, da man ikke kan bruke andre tegn enn "," "." og bokstavene.

Prøve å angripe sånne småtasser jeg også, men så må man jo passe på å ikke angripe noen fra en av de klanene man er alliert med. :|

Posted: Thu Dec 01, 2005 18:49
by Terje
Er det forresten vanlig/utbredt praksis å angripe den samme, svakere personen igjen og igjen, til du har tatt alt gullet deres, og ikke har noen flere moves igjen?

For meg virker det nemilg ikke som en utprega god måte å spille på, så jeg prøver å unngå å angripe samme person mer enn en gang i døgnet... :?


Ikke at jeg egentlig trenger å angripe andre lenger, siden jeg har funnet steder hvor man kan tjene opptil 150g og 25XP per kamp mot AIen...

Posted: Thu Dec 01, 2005 18:59
by Damien Frost
terje wrote:Er det forresten vanlig/utbredt praksis å angripe den samme, svakere personen igjen og igjen, til du har tatt alt gullet deres, og ikke har noen flere moves igjen?
Prøver å ikke angripe en person for mye på en gang. Er vel mest fordi det var noen som gjorde det med meg hele tiden i begynnelsen, så jeg skal la andre slippe bli fratatt alt gullet. Ikke at det virker logisk tenker jeg nå, hvis det skjer meg, hvorfor ikke andre?! Tror nesten jeg må revurdere dette..
terje wrote:Ikke at jeg egentlig trenger å angripe andre lenger, siden jeg har funnet steder hvor man kan tjene opptil 150g og 25XP per kamp mot AIen...
:shock: HVOR!!!

:lol: :wink:

Posted: Thu Dec 01, 2005 19:13
by Terje
Damien wrote: :shock: HVOR!!!

:lol: :wink:
Dette utsagnet:
Damien Frost wrote:Ikke at det virker logisk tenker jeg nå, hvis det skjer meg, hvorfor ikke andre?! Tror nesten jeg må revurdere dette..
drepte liksom lysten min til å si det til deg. :lol:

Posted: Thu Dec 01, 2005 19:16
by Damien Frost
Værsåsniiiiiiiil?? :lol:

Posted: Thu Dec 01, 2005 19:29
by Terje
Nja, jeg har begynt å tro at det rett og slett er verre fiender man møter når man er på høyere nivå... selv om jeg ikke er sikker på at det er det...

Posted: Thu Dec 01, 2005 22:05
by Faile
hater når folk angriper deg mange ganger etterhverandre bare fordi de er sterkere!!! var en fyr som ikke ville la meg være ifred, helt til jeg trua med å pusse klanen min på ham. da blei det stille gitt :lol:

Posted: Thu Dec 01, 2005 22:17
by Wolfbrother
Men du er jo i en drit klan.... :lol:
The FORSAKEN derimot er sterke å ikke avhengig avv andre. Alle andre klaner har alierte.

Skal ta Terje litt mer i dag :lol:
Sist gang kalte han meg noe som *********** sensurert av admins...... Resten husker jeg ikke, men kan vel si han var sur :lol:
Ble foresten tatt 38 ganger i dag :evil:
Kanskje jeg skal begynne å bli litt snillere med han :oops:
Skjip å miste alt....

Foresten, når man er darkfriend møter mann aes sedaier, og voktere. Dette er tøffere motstand slik at man får mer exp. (mulig at det er pga level, men tror ikke det)