Den nye prinsen og landets fremtid

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Loki wrote: Dette var ein herleg ting å byrje bursdagen sin med å lese. XD
Har du bursdag Loki? Grattis da! :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Loki wrote:
terje wrote:GØYGØYGØYGØY!!! :D:D:D:D
Very much so. Dette var ein herleg ting å byrje bursdagen sin med å lese. XD
Tror jeg sa det i går også, men pytt:
Gratulerer med dagen! :D Og god tur! :D
Dette er et populistisk-sosialistisk-teknokratisk diktatur - eller, diktatur er ikke rett ord, ettersom det er støtta av folket.
Populistisk basert sosialisteinevelde?
Hmmm. Meget godt alternativ. At det er et teknokrati sier seg jo selv, siden kong Sverre Magnus jo må ha gode rådgivere.
(Til alle idioter som ikke tar en spøk: denne posten er, så vidt jeg har oversikt over, så godt som 100 % oksemøkk. :D)
Med unntak av den biten om lyngplanting i Finland, såklart.
Såklart. :wink:
Ekle finnene. :P
Føler det passer fint inn i planene, eg. Oppkalla etter kongen som satte seg på bakbeina ovenfor den overnasjonale autoriteten, og gitt tilnamnet Den Store.
han skal bli vår Karlamagnus! :D
Det jo vere eit teikn på at kongefamilien støttar opp om våre tankar om gjennoppreising av ein del fine nasjonaltradisjonar, som t.d. vilkårleg herjing på det europeiske kontinentet.
Det må det. Og hvorfor skulle de ikke det? De er da gode nordmenn. :P
Kva vårt nye riksvåpen angår er ulven eit must. Me burde dessutan få inn eit langskip. Eller skal me spare det til flagget?
Jeg tenkte på noe sånt:

Øverst, plasserer vi siluetten av en svart ravn. Midt på våpenskjoldet kommer omrisset av en svart ulv gående, med et langskip på hver side.

Flagget kan vi beholde sånn det er, synes jeg, men med et langskip plassert oppe i venstre hjørne. :)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Takktakk, begge to. Men den er over no, då. Sukk. No er eg eitt hundre prosent myndig i statens auge. Det er fælt det.
Terje wrote:
Dette er et populistisk-sosialistisk-teknokratisk diktatur - eller, diktatur er ikke rett ord, ettersom det er støtta av folket.
Populistisk basert sosialisteinevelde?
Hmmm. Meget godt alternativ. At det er et teknokrati sier seg jo selv, siden kong Sverre Magnus jo må ha gode rådgivere.
Vel, han er jo så genial at det han treng er gode disposisjonsmakere, for alle detaljene og småproblemene ein måtte støte på undervegs tek han utvilsamt på strak arm. Alt han treng er nokre små, grovt skisserte forslag til kva han kan nytte sine enorme ånds- og lederevner til.
Terje wrote:
(Til alle idioter som ikke tar en spøk: denne posten er, så vidt jeg har oversikt over, så godt som 100 % oksemøkk. :D)
Med unntak av den biten om lyngplanting i Finland, såklart.
Såklart. :wink:
Mel: Syng og ver glad
"Lyng, lyng, lyng overalt
endelig har finnene falt!"
Terje wrote:Ekle finnene. :P
XD
Terje wrote:
Det jo vere eit teikn på at kongefamilien støttar opp om våre tankar om gjennoppreising av ein del fine nasjonaltradisjonar, som t.d. vilkårleg herjing på det europeiske kontinentet.
Det må det. Og hvorfor skulle de ikke det? De er da gode nordmenn. :P
Vel, Sonja er. :lol:
Kva vårt nye riksvåpen angår er ulven eit must. Me burde dessutan få inn eit langskip. Eller skal me spare det til flagget?
Jeg tenkte på noe sånt:

Øverst, plasserer vi siluetten av en svart ravn. Midt på våpenskjoldet kommer omrisset av en svart ulv gående, med et langskip på hver side.

Flagget kan vi beholde sånn det er, synes jeg, men med et langskip plassert oppe i venstre hjørne. :)
God idè. (Les: "Ehhhxcelleeeenht") Men kanskje betre med langskipet oppe og ei ramn på kvar side i staden? Ettersom Odin hadde to, liksom... (Han hadde forsåvidt to ulvar òg, men be that as it (dis)may.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

hmm.. kan vi ikke ha med en tors hammer også??? litt sånn, vi lar oss ikke knekke av andre- symbol.... :D
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hm, kanskje det tradisjonelle norske flagget med eit langskip i den raude firkanten oppe til venstre og ein Torshammer i den raude firkanten nede til høgre? 8) Med riksvåpenet plassert i miniatyr over sentrumspunktet i krossen. ;D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Kanskje vi snart må sette igang en konkurranse hvor dere sender inn forslag (designer) det "nye" norske flagget, hvor det beste blir satt opp på siden for å markere at dette er en norsk wot side? :)

Image
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Post Reply