Har du bursdag Loki? Grattis da!Loki wrote: Dette var ein herleg ting å byrje bursdagen sin med å lese. XD

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tror jeg sa det i går også, men pytt:Loki wrote:Very much so. Dette var ein herleg ting å byrje bursdagen sin med å lese. XDterje wrote:GØYGØYGØYGØY!!!:D:D:D
Hmmm. Meget godt alternativ. At det er et teknokrati sier seg jo selv, siden kong Sverre Magnus jo må ha gode rådgivere.Populistisk basert sosialisteinevelde?Dette er et populistisk-sosialistisk-teknokratisk diktatur - eller, diktatur er ikke rett ord, ettersom det er støtta av folket.
Såklart.Med unntak av den biten om lyngplanting i Finland, såklart.(Til alle idioter som ikke tar en spøk: denne posten er, så vidt jeg har oversikt over, så godt som 100 % oksemøkk.)
han skal bli vår Karlamagnus!Føler det passer fint inn i planene, eg. Oppkalla etter kongen som satte seg på bakbeina ovenfor den overnasjonale autoriteten, og gitt tilnamnet Den Store.
Det må det. Og hvorfor skulle de ikke det? De er da gode nordmenn.Det må jo vere eit teikn på at kongefamilien støttar opp om våre tankar om gjennoppreising av ein del fine nasjonaltradisjonar, som t.d. vilkårleg herjing på det europeiske kontinentet.
Jeg tenkte på noe sånt:Kva vårt nye riksvåpen angår er ulven eit must. Me burde dessutan få inn eit langskip. Eller skal me spare det til flagget?
Vel, han er jo så genial at det han treng er gode disposisjonsmakere, for alle detaljene og småproblemene ein måtte støte på undervegs tek han utvilsamt på strak arm. Alt han treng er nokre små, grovt skisserte forslag til kva han kan nytte sine enorme ånds- og lederevner til.Terje wrote:Hmmm. Meget godt alternativ. At det er et teknokrati sier seg jo selv, siden kong Sverre Magnus jo må ha gode rådgivere.Populistisk basert sosialisteinevelde?Dette er et populistisk-sosialistisk-teknokratisk diktatur - eller, diktatur er ikke rett ord, ettersom det er støtta av folket.
Mel: Syng og ver gladTerje wrote:Såklart.Med unntak av den biten om lyngplanting i Finland, såklart.(Til alle idioter som ikke tar en spøk: denne posten er, så vidt jeg har oversikt over, så godt som 100 % oksemøkk.)
XDTerje wrote:Ekle finnene.![]()
Vel, Sonja er.Terje wrote:Det må det. Og hvorfor skulle de ikke det? De er da gode nordmenn.Det må jo vere eit teikn på at kongefamilien støttar opp om våre tankar om gjennoppreising av ein del fine nasjonaltradisjonar, som t.d. vilkårleg herjing på det europeiske kontinentet.
God idè. (Les: "Ehhhxcelleeeenht") Men kanskje betre med langskipet oppe og ei ramn på kvar side i staden? Ettersom Odin hadde to, liksom... (Han hadde forsåvidt to ulvar òg, men be that as it (dis)may.)Jeg tenkte på noe sånt:Kva vårt nye riksvåpen angår er ulven eit must. Me burde dessutan få inn eit langskip. Eller skal me spare det til flagget?
Øverst, plasserer vi siluetten av en svart ravn. Midt på våpenskjoldet kommer omrisset av en svart ulv gående, med et langskip på hver side.
Flagget kan vi beholde sånn det er, synes jeg, men med et langskip plassert oppe i venstre hjørne.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!