Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Lieungh
Sitter
Posts: 484 Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol
Post
by Lieungh » Thu May 11, 2006 11:46
...når du mistenker at alle statuer og gamle ting er angreal, sa'angreal, ter'angreal eller andre ting som potensielt er farlige eller har noe med The Power å gjøre.
Falya
Hengiven
Posts: 148 Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker
Post
by Falya » Thu May 11, 2006 20:36
....når du fletter det lange håret i mange små fletter utfra en hestehale slik at du ser ut som en tarboner
Falya daughter of Rembold
Lothar
Asha’man
Posts: 282 Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24
Post
by Lothar » Thu May 11, 2006 21:06
.. når du spiller Daes Dae'mar..
sikkert brukt før men..
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Thu May 18, 2006 8:48
...Når man begynner å tenke på hvordan man kan veve forskjellige vever til forskjellige ting.
...når man begynner med å roe seg ned ved å bruke noviseøvelser
...når man begynner å ta bilde av bokhyllene sine...(
)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothar
Asha’man
Posts: 282 Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24
Post
by Lothar » Thu May 18, 2006 13:33
..når du er konstant laidback og ser på alle andre som idioter bare fordi mange av kuleste karakterene i WOT gjør det..
Falya
Hengiven
Posts: 148 Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker
Post
by Falya » Mon May 22, 2006 10:25
......Når man løper rundt hele dagen som en Aiel
Falya daughter of Rembold
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Posts: 834 Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:
Post
by Moiraine Sedai » Tue May 23, 2006 14:24
...når du drømmer at RJ døde og du tar ditt eget liv (i drømmen, altså)
. . .
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Tue May 23, 2006 16:48
... Når du blir sjokkert over at jenter ikke alltid sutrer, og tror de kontrolerer verden.
Edit av admin: Denne tråden handler om WoT, ikke hvilken forfatter du liker best.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Posts: 1530 Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Post
by Lothair Mantelar » Thu May 25, 2006 20:05
... Når du mistenker alle og enhver for å stå i ledtog med Den Mørkeste.
... Når du forveksler hvit betong med Cuendillar.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Siri Sedai
Den Eldste
Posts: 509 Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla
Post
by Siri Sedai » Sat May 27, 2006 15:17
Moiraine Sedai wrote: ...når du i det hele tatt melder deg inn i et WoT forum.
akkurat!!
Siri Sedai
Den Eldste
Posts: 509 Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla
Post
by Siri Sedai » Sat May 27, 2006 15:23
Akira wrote: nynaeve91 wrote: .. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Det gjorde jeg.
jeg og!!!
- og nå må jeg vente helt til nr 11 kommer på norsk
Lieungh
Sitter
Posts: 484 Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol
Post
by Lieungh » Wed Jun 07, 2006 12:26
...når du ser for deg folk du møter på gata/skolen/jobb som karakterer i WoT...
(Sånn som jeg f.eks. ser for meg at Liandrin ligner på en jente på skolen, og Siuan ligner på Anne Sofie i klassen )
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Wed Jun 07, 2006 21:03
... når du bruker "lys" o.l i hverdagen
Moghedien
Sitter
Posts: 442 Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala
Post
by Moghedien » Thu Jun 15, 2006 22:05
... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... når du tenker omfavnsmertenomfavnsmertenomfavnsmerten hver gang du får vondt...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!
det er meg nemlig...
Last edited by
Moghedien on Mon Jun 19, 2006 13:52, edited 1 time in total.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Falya
Hengiven
Posts: 148 Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker
Post
by Falya » Thu Jun 15, 2006 22:30
.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove
Falya daughter of Rembold