Du vet at du er besatt av WoT når du...

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

...når du mistenker at alle statuer og gamle ting er angreal, sa'angreal, ter'angreal eller andre ting som potensielt er farlige eller har noe med The Power å gjøre.
Falya
Hengiven
Hengiven
Posts: 148
Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker

Post by Falya »

....når du fletter det lange håret i mange små fletter utfra en hestehale slik at du ser ut som en tarboner
Falya daughter of Rembold
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

.. når du spiller Daes Dae'mar..

sikkert brukt før men..
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

...Når man begynner å tenke på hvordan man kan veve forskjellige vever til forskjellige ting.

...når man begynner med å roe seg ned ved å bruke noviseøvelser

...når man begynner å ta bilde av bokhyllene sine...( :P )
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

..når du er konstant laidback og ser på alle andre som idioter bare fordi mange av kuleste karakterene i WOT gjør det..
Falya
Hengiven
Hengiven
Posts: 148
Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker

Post by Falya »

......Når man løper rundt hele dagen som en Aiel
Falya daughter of Rembold
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 834
Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Moiraine Sedai »

...når du drømmer at RJ døde og du tar ditt eget liv (i drømmen, altså)
. . .
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

... Når du blir sjokkert over at jenter ikke alltid sutrer, og tror de kontrolerer verden.

Edit av admin: Denne tråden handler om WoT, ikke hvilken forfatter du liker best.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

... Når du mistenker alle og enhver for å stå i ledtog med Den Mørkeste.

... Når du forveksler hvit betong med Cuendillar.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Moiraine Sedai wrote:...når du i det hele tatt melder deg inn i et WoT forum.
:lol: akkurat!!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Akira wrote:
nynaeve91 wrote:.. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Det gjorde jeg. 8)

jeg og!!!


- og nå må jeg vente helt til nr 11 kommer på norsk :cry:
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

...når du ser for deg folk du møter på gata/skolen/jobb som karakterer i WoT... (Sånn som jeg f.eks. ser for meg at Liandrin ligner på en jente på skolen, og Siuan ligner på Anne Sofie i klassen :D)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

... når du bruker "lys" o.l i hverdagen
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... når du tenker omfavnsmertenomfavnsmertenomfavnsmerten hver gang du får vondt...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!

det er meg nemlig...
Last edited by Moghedien on Mon Jun 19, 2006 13:52, edited 1 time in total.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Falya
Hengiven
Hengiven
Posts: 148
Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker

Post by Falya »

.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove :wink:
Falya daughter of Rembold
Post Reply