Page 4 of 8

Posted: Thu May 11, 2006 11:46
by Lieungh
...når du mistenker at alle statuer og gamle ting er angreal, sa'angreal, ter'angreal eller andre ting som potensielt er farlige eller har noe med The Power å gjøre.

Posted: Thu May 11, 2006 20:36
by Falya
....når du fletter det lange håret i mange små fletter utfra en hestehale slik at du ser ut som en tarboner

Posted: Thu May 11, 2006 21:06
by Lothar
.. når du spiller Daes Dae'mar..

sikkert brukt før men..

Posted: Thu May 18, 2006 8:48
by Shallis
...Når man begynner å tenke på hvordan man kan veve forskjellige vever til forskjellige ting.

...når man begynner med å roe seg ned ved å bruke noviseøvelser

...når man begynner å ta bilde av bokhyllene sine...( :P )

Posted: Thu May 18, 2006 13:33
by Lothar
..når du er konstant laidback og ser på alle andre som idioter bare fordi mange av kuleste karakterene i WOT gjør det..

Posted: Mon May 22, 2006 10:25
by Falya
......Når man løper rundt hele dagen som en Aiel

Posted: Tue May 23, 2006 14:24
by Moiraine Sedai
...når du drømmer at RJ døde og du tar ditt eget liv (i drømmen, altså)

Posted: Tue May 23, 2006 16:48
by Wolfbrother
... Når du blir sjokkert over at jenter ikke alltid sutrer, og tror de kontrolerer verden.

Edit av admin: Denne tråden handler om WoT, ikke hvilken forfatter du liker best.

Posted: Thu May 25, 2006 20:05
by Lothair Mantelar
... Når du mistenker alle og enhver for å stå i ledtog med Den Mørkeste.

... Når du forveksler hvit betong med Cuendillar.

Posted: Sat May 27, 2006 15:17
by Siri Sedai
Moiraine Sedai wrote:...når du i det hele tatt melder deg inn i et WoT forum.
:lol: akkurat!!

Posted: Sat May 27, 2006 15:23
by Siri Sedai
Akira wrote:
nynaeve91 wrote:.. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Det gjorde jeg. 8)

jeg og!!!


- og nå må jeg vente helt til nr 11 kommer på norsk :cry:

Posted: Wed Jun 07, 2006 12:26
by Lieungh
...når du ser for deg folk du møter på gata/skolen/jobb som karakterer i WoT... (Sånn som jeg f.eks. ser for meg at Liandrin ligner på en jente på skolen, og Siuan ligner på Anne Sofie i klassen :D)

Posted: Wed Jun 07, 2006 21:03
by DucKfish
... når du bruker "lys" o.l i hverdagen

Posted: Thu Jun 15, 2006 22:05
by Moghedien
... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... når du tenker omfavnsmertenomfavnsmertenomfavnsmerten hver gang du får vondt...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!

det er meg nemlig...

Posted: Thu Jun 15, 2006 22:30
by Falya
.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove :wink: