Page 4 of 8
Posted: Thu May 11, 2006 11:46
by Lieungh
...når du mistenker at alle statuer og gamle ting er angreal, sa'angreal, ter'angreal eller andre ting som potensielt er farlige eller har noe med The Power å gjøre.
Posted: Thu May 11, 2006 20:36
by Falya
....når du fletter det lange håret i mange små fletter utfra en hestehale slik at du ser ut som en tarboner
Posted: Thu May 11, 2006 21:06
by Lothar
.. når du spiller Daes Dae'mar..
sikkert brukt før men..
Posted: Thu May 18, 2006 8:48
by Shallis
...Når man begynner å tenke på hvordan man kan veve forskjellige vever til forskjellige ting.
...når man begynner med å roe seg ned ved å bruke noviseøvelser
...når man begynner å ta bilde av bokhyllene sine...(

)
Posted: Thu May 18, 2006 13:33
by Lothar
..når du er konstant laidback og ser på alle andre som idioter bare fordi mange av kuleste karakterene i WOT gjør det..
Posted: Mon May 22, 2006 10:25
by Falya
......Når man løper rundt hele dagen som en Aiel
Posted: Tue May 23, 2006 14:24
by Moiraine Sedai
...når du drømmer at RJ døde og du tar ditt eget liv (i drømmen, altså)
Posted: Tue May 23, 2006 16:48
by Wolfbrother
... Når du blir sjokkert over at jenter ikke alltid sutrer, og tror de kontrolerer verden.
Edit av admin: Denne tråden handler om WoT, ikke hvilken forfatter du liker best.
Posted: Thu May 25, 2006 20:05
by Lothair Mantelar
... Når du mistenker alle og enhver for å stå i ledtog med Den Mørkeste.
... Når du forveksler hvit betong med Cuendillar.
Posted: Sat May 27, 2006 15:17
by Siri Sedai
Moiraine Sedai wrote:...når du i det hele tatt melder deg inn i et WoT forum.

akkurat!!
Posted: Sat May 27, 2006 15:23
by Siri Sedai
Akira wrote:nynaeve91 wrote:.. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Det gjorde jeg.

jeg og!!!
- og nå må jeg vente helt til nr 11 kommer på norsk

Posted: Wed Jun 07, 2006 12:26
by Lieungh
...når du ser for deg folk du møter på gata/skolen/jobb som karakterer i WoT...
(Sånn som jeg f.eks. ser for meg at Liandrin ligner på en jente på skolen, og Siuan ligner på Anne Sofie i klassen
)
Posted: Wed Jun 07, 2006 21:03
by DucKfish
... når du bruker "lys" o.l i hverdagen
Posted: Thu Jun 15, 2006 22:05
by Moghedien
... når du prøver å lyve som en Aes Sedai...
... når du tenker omfavnsmertenomfavnsmertenomfavnsmerten hver gang du får vondt...
... og når du tenker ignorerkuldenignorerkulden når du fryser!
det er meg nemlig...
Posted: Thu Jun 15, 2006 22:30
by Falya
.........når du ligger hele natta og leser bøker fra WoT- serien, slik at når klokka ringer oppdager du at du har glemt å sove
