Bildetråd

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Men selv om øyenbryn er borte ver det et utrolig kult bilde :D
Kunstnerisk... Kanskje jeg må prøve det selv når jeg kommer hjem i dag... :P

Stilig.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Tenkte jeg skulle gjenopplive denne tråden igjen, siden jeg har noen morsomme bilder fra fjorårstreffet som ble feiret her på skolen vår helga for en uke sia.

Image

Her er altså oss servitørgutta som skulle være gullstatuer på underholdninga og som en del av programmet. Jeg står på kne forrest, og fra venstre har vi Even, Håkon, Tommy og Jostein.

Og her er alle servitørene oppstilt før vi skulle opp og posere og servere. 8)

Image

Og her står vi på scenen. Det er meg med gongen.

Image
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hehe, det så jo, tja, noe spesielt ut :)
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Ja, vi hadde gullsminken på i omlag 7 sammenhengende timer, noe som ble fryktelig ubehagelig etterhvert, siden alle porer i huden var tettet igjen. Og jeg brukte 45 minutter i dusjen og en kvart flaske med Zalo for å få det av, i tillegg til sånne sminkefjerner-servietter. Jeg har ennå gullglitter på noen av klærne mine, men har ellers fått alt av kroppen nå, selvom det tok noen dager ja. Det var morro så lenge det varte, men det anbefales egentlig ikke, siden det er et sant helvete å få av, i tillegg til at huden klødde fryktelig da vi svetta under fysisk aktivitet de nærmeste dagene etter. :P
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Voldsomt sexy da:)
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Kjetil wrote:Voldsomt sexy da:)
Hehe, takk. :lol:
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Og det kan umulig være tvil om at Akira er den mest sexy; alle de andre ser jo ut som magre pingler i sammenligning. Faen, de ser jo ut som meg. 8)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:Og det kan umulig være tvil om at Akira er den mest sexy; alle de andre ser jo ut som magre pingler i sammenligning. Faen, de ser jo ut som meg. 8)
Jeg føler meg smigret. Hehe :P
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Akira wrote:Tenkte jeg skulle gjenopplive denne tråden igjen, siden jeg har noen morsomme bilder fra fjorårstreffet som ble feiret her på skolen vår helga for en uke sia.

Image

Her er altså oss servitørgutta som skulle være gullstatuer på underholdninga og som en del av programmet. Jeg står på kne forrest, og fra venstre har vi Even, Håkon, Tommy og Jostein.

Og her er alle servitørene oppstilt før vi skulle opp og posere og servere. 8)

Image

Og her står vi på scenen. Det er meg med gongen.

Image

:D Leprechauns :D
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Akira wrote:Jeg føler meg smigret. Hehe :P
Det var jo bra, i og med at kommentaren min var ment som et kompliment.

(Det begynner å bli et år siden sist noen trodde jeg var homo, så jeg tenkte jeg skulle røre opp litt mudder igjen. :P)
Leprechauns
Det kan hende jeg bare har spilt for mye HoMM4, men er ikke de grønne?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Gullpus! :D

Hmmm, jeg trodde også at "Leprechauns" (hva heter de på norsk?) var grønne... Er ikke det sånne små nisselignende ting med firkløvere fra Irland (eller var det Skottland?) ?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Nei nei, de gir deg luck i neste kamp!

Og for å hive meg på bølgen Terje starta, jeg synes guttene så bedre ut enn jentene :)
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Kjetil wrote:Nei nei, de gir deg luck i neste kamp!

Og for å hive meg på bølgen Terje starta, jeg synes guttene så bedre ut enn jentene :)
Takk takk. Tenker du da på måten vi står på først og fremst?
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Nei, generell penhet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Leprechauns er i følge den moderne folkemyten små dverger kledd opp i grønt. Det er blant annet dem som setter den berømte bøtta med gull i enden av regnbuen.

Jeg assosioserte kun.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Post Reply