Wolfbrother wrote:Bare et tips, iTunes er mye bedre enn media player
Hvem er det som ikke vet det? De fleste vet det nok, men de gidder nok bare ikke venne seg til noe nytt. (Jeg er nok dessverre i den gjengen).
Det byr på en sykt enklere meny som jeg tviler på noen trenger mye tid til å venne seg til, og er enkel å rask til å laste ned
Kansje det men det er jo et ordtak som heter "du kan ikke lære en gammel hund å gjø*"
*Er ikke helt sikker på hvordan det skrives...hvertfall det jeg mener er sånn "voff voff", bjeffing. (Hehe)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Eg brukte iTunes tidlegare, og det er eigentleg ein veldig fin spelar, men no bruker eg Winamp 2.91 med Title Bar Control og CleanAMP-skin. Hovudgrunnen er at iTunes var litt treig, og brukte veldig mykje systemressursar i høve til kva Winamp gjer.
MediaPlayer har eg aldri brukt til anna enn å sjå enkelte videoar. WMP 11 skal forresten vere ein del betre enn 10, men eg kjem ikkje til å skifte. Ein kan laste ned ein betaversjon av den her.
Klart det er morsomt, men jeg vet hvem alle de jeg har interesse av å vite det om, liker. Det burde man vel strengt tatt om sine nærmeste venner, eller? Hvertfall jenter snakker jo mye om sånt.
hehe, siden vi er en WoT side er så tenkte jeg at jeg kunne sette inn et par linker her til andre WoT sider.. (dere har dem sikkert allerede, men men)
www.dragonmount.com (verdens største forum for WoT fans, sammen med wotmania, her er det både RP og ORgs i tillegg til RJ's offisielle Blogg, så det er noe for alle. kom og sjekk det ut! vi trenger flere norske der. hehe)
og www.wotmania.com (vanvitting stor WOT side.. fantastisk.. mange festlige teorier, og med livechat)
jaja, det var mine forslag. har adresser til et par andre RP sider også.
Sjekk om de RP'ene står på "nyttige sider for WoT-fans" eller hva nå den prioriterte tråden på generelt heter, og gjør de ikke det, så skriv dem inn der.
Videogame cats. Han fyren her har en utrolig god strek og mange morsomme poenger. Alle stripene handler om spill eller filmer. Lett å kjenne seg igjen hvis man har spilt spillene og holder seg oppdatert i hva som foregår i spillverdenen idag. http://vgcats.com/ Trykk på Archives og alle stripene kommer opp.