Page 4 of 7

Posted: Tue Sep 26, 2006 14:18
by Azumiel
Sauegjeteren wrote:
Azumiel wrote:Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...

Ganske patetisk spør du meg...
Og å trykke nye bøker bare på grunn av en film? De gamle bøkene ser faktisk mye bedre ut også.

Sukk, den som ikke var ett reklameskilt.
Sikker på at du skjønte hva jeg skrev?

Posted: Tue Sep 26, 2006 14:43
by Sauegjeteren
Azumiel wrote:
Sauegjeteren wrote:
Azumiel wrote:Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...

Ganske patetisk spør du meg...
Og å trykke nye bøker bare på grunn av en film? De gamle bøkene ser faktisk mye bedre ut også.

Sukk, den som ikke var ett reklameskilt.
Sikker på at du skjønte hva jeg skrev?
Jada, i utgangspunktet er jeg det. Så begynte jeg å tvile, leste om igjen og kom fram til det samme. Du gjentar bare meg i bekymringen.

Posted: Sat Oct 07, 2006 15:12
by Azumiel
Har nettopp kjøpt Den Eldste, endelig har den kommet på Norsk! :D

Posted: Sat Oct 07, 2006 15:17
by Sauegjeteren
Azumiel wrote:Har nettopp kjøpt Den Eldste, endelig har den kommet på Norsk! :D
LØØØP OG KJØØP! Eller løpe og si ifra på biblioteket.

Posted: Wed Oct 11, 2006 16:44
by creutzfeldt
Brukte ein credit på Audible på denne.... Med så mange anbefalinger må det jo vera bra :)

Posted: Sun Nov 05, 2006 10:56
by Mayorearth
Jeg gadd ikke lese hele tråden, så jeg vet ikke om noe har stilt dette spørsmålet før:
Hva heter forfatteren?

Posted: Sun Nov 05, 2006 11:05
by SirGalrim
Mayorearth wrote:Jeg gadd ikke lese hele tråden, så jeg vet ikke om noe har stilt dette spørsmålet før:
Hva heter forfatteren?
Jeg gadd heller ikke lese tråden. Alikkevel er jeg ikke så lat som deg og orker faktisk å trykke to ganger på musa og skrive eragon. ;)

Så svaret finner du her:
http://no.wikipedia.org/wiki/Eragon

Posted: Sun Nov 05, 2006 12:01
by Kjetil
Så en trailor for Eragon på kino igår, den skal jeg se. Problemet blir da, boka eller filmen først?

Posted: Sun Nov 05, 2006 13:32
by finduz
Så et par trailere fra filmen nå, syns folkene var ganske rare. :P Ikke slikt jeg hadde forestilt meg.

Men jeg ville lest bøkene først tror jeg. Er bedre å se en film der du vet sånn ca. hva som skjer enn å lese enn bok å vite det.


Hu dama i traileren, var det Arya? :S Ikke akkurat slik jeg hadde forestilt meg henne. Likte heller ikke utseendet på Eragon ;P

Posted: Sun Nov 05, 2006 17:01
by Lothair Mantelar
Jeg kommer garantert til å se Eragon, og hvis jeg liker filmen så kommer jeg til å lese bøkene. Det var det jeg gjorde med RH, og det funka fjell for meg.

Posted: Mon Nov 06, 2006 0:48
by Torbjørn
finduz wrote:Hu dama i traileren, var det Arya?
Det var Arya ja.

Posted: Tue Nov 21, 2006 15:52
by Pheoniks
Jepp, jeg har lest første boka (Eragon) for lenge siden.. tenkte ikke på at det var 2 bøker... leid nå Eragon igjen på engelsk og bestilt bok nr. 2

Posted: Tue Nov 21, 2006 16:25
by Sauegjeteren
Pheoniks wrote: tenkte ikke på at det var 2 bøker...
Det blir tre.

Jeg så forresten lastebilen i går. Ser meget lovende ut.

Posted: Tue Nov 21, 2006 16:34
by Pheoniks
Ja, vet det blir 3... Venter i spenning

Lastebil?

Posted: Tue Nov 21, 2006 16:39
by Sauegjeteren
Trailer.