Page 4 of 4
Re: Moridin
Posted: Sat Aug 19, 2006 11:49
by Sauegjeteren
Ajah! wrote:Moridin -> Marilyn Manson

Nja, er ikke Moridin beskrevet som en litt tettere plugg da? Men i forhold til mentalitet, absolutt.
Hvordan går det med sida Ashaman?
Liam Nesson
Posted: Sat Aug 19, 2006 12:29
by Coorlino
Jeg syntes <Liam Nesson> burde være med jeg!
Har noen sett han i Rob Roy?
Mel Gibson?

Posted: Sat Aug 19, 2006 17:55
by Sauegjeteren
Og hvem synes du de passer som? Man kan ikke bare ha med ei stjerne fordi den er kjent. De bør også passe, og Jordan har da laget mange beskrivelser på hver enkelt av personene.
hehe
Posted: Sat Aug 19, 2006 18:02
by Coorlino
joda, jeg bare syntes de passer inn som er rolle i den randland same hvem

Re: hehe
Posted: Sat Aug 19, 2006 18:11
by Sauegjeteren
Coorlino wrote:joda, jeg bare syntes de passer inn som er rolle i den randland same hvem

Hvorfor synes du de passer inn da? Og isåfall: Hvor passer de inn? Nasjonalitet, folkegruppe, slekt?
Joa
Posted: Sat Aug 19, 2006 18:23
by Coorlino
Hvis du har sett dem filmer som rob roy og braveheart så kansje du syntes som meg at de spiller sånne scener som "villmenn".
nasjonalitet; kansje grensemenn eller noe sånt noe tenkte jeg da

Posted: Sat Aug 19, 2006 18:25
by Sauegjeteren
Aieler er vel likemye villmenn som noen andre, men da måtte Mel ta skjegget

hehe
Posted: Sat Aug 19, 2006 18:28
by Coorlino
joade tenkte oxo sheinar ellr no
Posted: Sat Aug 19, 2006 20:00
by Ashaman
Gjeng ikkje så bra med sida, blir liten tid til det nå. Jobbar, og tar lappen, og lærer meg scripting. Då blir det ikkje mykje tid tilovers.

Posted: Sun Aug 20, 2006 0:42
by Terje
Tror jeg har sagt det før, men hvis de lager film/serie av Tidshjulet, håper jeg inderlig at de caster ukjente skuespillere i alle roller. Mye morsommere å se en film når du ikke aner hvem skuespillerne er...
Posted: Sun Aug 20, 2006 0:52
by Wolfbrother
Terje wrote:Tror jeg har sagt det før, men hvis de lager film/serie av Tidshjulet, håper jeg inderlig at de caster ukjente skuespillere i alle roller. Mye morsommere å se en film når du ikke aner hvem skuespillerne er...
Terje wrote:Stefan wrote:Wolfbrother wrote:Lurer på hvem som ville fått rollene... Håper noen store stjerner får noen roller.
Bedre om de går for Peter Jacksons "metode"; å velge gode, men ikke så altfor kjente skuespillere, som man ikke har en forestilling av i en annen rolle fra før. Hvertfall viktigere med passende skuespillere, enn store navn.
Enig. Det vil bli helt feil med skuespillere som kan assosieres med andre roller. Selvsagt, Christian Slater kunne vært perfekt som Matt, men...

Jepp du hadde sagt det før, men ikke på denne wot film tråden.
Det jeg mente var selfølgelig at noen større stjerner får noen biroller. Flere skuespillere som hadde vært med i en del filmer før de spilte i lotr.
Posted: Sun Aug 20, 2006 0:56
by Terje
Det at de har vært med i en del filmer er det da ingenting i veien med; det gir dem bare viktig erfaring. Det viktige for meg er at de ikke har hatt noen storehovedroller før, og at de ikke er skuespillere vi ville kjent igjen på gata uten å være skikkelig syke i hodet.

Wot-film = suksess
Posted: Sun Aug 20, 2006 1:52
by Nynaeve Sedai
Jeg tror at det er nok WOT fan i verden til at filmen blir en suksess, og visst vi er heldige blir det Peter Jackson som regisserer... (vi kan jo håpe

)