Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hmm, alle mennesker har behov for å omgås andre mennesker på en eller annen måte. Du kan godt bevise for meg at du ikke har sosiale antenner, steng deg oppe i et fjell alene i tja, 10år uten kontakt med omverdenen, vis du klarer det er du nok uhelbredelig. Men alle trenger kontakt med andre mennesker.
Som vann til tørst strupe
Å ikkje ha sosiale antenner tyder ikkje å ikkje ville ha mellommenneskeleg kontakt, det tyder å vere dårleg på å handtere sjølve kontakten.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Der la du visst fram provet selv: et behov for å kommunisere med andre mennesker. Men, som Loki påpeker, går det på hvorvidt en håndterer denne kontakten (her insinuerer jeg nada).davram bashere wrote:Så lenge det er via nettet og man ikke behøver å ha faktisk kontakt med andre mennesker går det greit. Dessuten har jeg friiiiiitiiiiidsproblemer (lider for øyeblikket av en aldri så liten skrivesperre) og trenger noe til å fylle kjedsomheten.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Dårlig grunn, smil til verden så smiler verden til deg. Alle kan få seg venner, og alle har en form for sosiale antenner...
Men, vis jeg har forstått deg riktig, har du vannsker med å få kontakt med folk og derfor ungår du dem?
Skal prøve å sjekke neste gang... men er kjeeedelig å sjekke vært bidige ord...
Men, vis jeg har forstått deg riktig, har du vannsker med å få kontakt med folk og derfor ungår du dem?
Skal prøve å sjekke neste gang... men er kjeeedelig å sjekke vært bidige ord...
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
davram bashere
- Sitter

Kjenner til den og. De på skolen min vet ikke hva Esentrisk er. Iriterendes, Knep, hold deg til enkle ord som om man prater til små unger... Enkelte skjønner ikke annet. Også holde seg til uintresange temaer. Klesmerker, hårfrisyrer osv. Men kjeeeedelig, håper folk tenker litt mer på Vidergående.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Godt spørsmål, egentlig. Svaret blir antakeligvis "nei", ved nærmere ettertanke. Det var en del jeg ikke var så veldig glad i da jeg faktisk måtte omgås dem hver dag, hver uke, i tre år. Men i dag bryr jeg meg ikke så hardt.Kjetil wrote:Går du rundt og hater folk du har gått på ungdomsskole med?
Mine erfaringer med ungdomsskolen er for øvrig ganske like Ceres'. Hadde få felles interesser med kameratene mine, utover fotballen, og da det bare var tre-fire av 40 av oss som begynte på allmenn, ble det ikke til at jeg holdt kontakten med mer enn et par av dem. Det hjalp heller ikke at jeg alltid har vært sosialt inkompetent, og ute av stand til å holde kontakten med folk jeg ikke treffer regelmessig i tvungne situasjoner...
Beklager at jeg brakte tråden ut på viddene, forresten, selv om Sauen også må ta sin del av skylda.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Beklage? Tråden handla om Facebook, du burde takkest.Terje wrote: Beklager at jeg brakte tråden ut på viddene, forresten, selv om Sauen også må ta sin del av skylda.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Omlag som eg skulle sagt det sjølv. (Om meg sjølv, altso.)Terje wrote:[...] jeg alltid har vært sosialt inkompetent, og ute av stand til å holde kontakten med folk jeg ikke treffer regelmessig i tvungne situasjoner...
Når det gjeld tema, so har eg Facebook, men er ikkje so veldig aktiv der akkurat ...