Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
the black wind
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ah, en utfordring for meg, dersom jeg skal skive det neste innlegget! 
(Jeg skriver jo tross alt om Aisa, og dersom jeg nå skal skrive en post, vil et av hennes POVer sikkert være med. Da skal det bli morsomt å prøve å skrive som om jeg vet hva det var hun snakka med Kandora om.)
Men over il noe litt annet: Hva var det egentlig de fant? En hellebard, noen rustne sverd, en angreal, to brønn-ter'angrealer? Samt noen gullmynter og en del bøker?
Jeg begynte å skrive et innlegg for ei uke siden, skjønner dere, men jeg stranda litt ettersom jeg ikke var helt klar på akkurat dette feltet...
(Jeg skriver jo tross alt om Aisa, og dersom jeg nå skal skrive en post, vil et av hennes POVer sikkert være med. Da skal det bli morsomt å prøve å skrive som om jeg vet hva det var hun snakka med Kandora om.)
Men over il noe litt annet: Hva var det egentlig de fant? En hellebard, noen rustne sverd, en angreal, to brønn-ter'angrealer? Samt noen gullmynter og en del bøker?
Jeg begynte å skrive et innlegg for ei uke siden, skjønner dere, men jeg stranda litt ettersom jeg ikke var helt klar på akkurat dette feltet...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Ble det for vanskelig å lese igjennom ett avsnitt?
De fant vel da noen hellebarder og sverd (kårder), ei kiste med diverse skatter (gull, kjeder, osv) en hel haug med bøker, noen smykker strødd utover, ei kiste til med "skrot", osv. Men husk også at det er en ter'angreal der som "varsler" omgivelsene om bruk av Kraften.
De fant vel da noen hellebarder og sverd (kårder), ei kiste med diverse skatter (gull, kjeder, osv) en hel haug med bøker, noen smykker strødd utover, ei kiste til med "skrot", osv. Men husk også at det er en ter'angreal der som "varsler" omgivelsene om bruk av Kraften.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Tok oss litt framover, jeg. Synes denne jakten på Kains skatt har begynt å ta lang tid nå. Er dog ikke sikker på hvor bra innlegget ble, ettersom det er det raskeste innlegget jeg har skrevet. Jeg brukte faktisk ikke mer enn en halvtime, eller tre kvarter på det. 
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Det er bra du tok oss videre, Terje, gleder meg til nye eventyr
Jeg syns det var en grei post, har vel egentlig ingenting å si til den...
Jeg syns det var en grei post, har vel egentlig ingenting å si til den...
Last edited by Moiraine Sedai on Fri Aug 25, 2006 16:59, edited 1 time in total.
. . .
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Normalt? Aner ikke. Hva mener du med "normalt"?Sauegjeteren wrote:Altså, hvor lang tid tar det normalt å reise til Shol Arabela?
Eneste jeg har er dette:
Et antall dager som for øvrig er valgt mer på grunn av plott enn på grunn av avstander...det var et minst ni dagers ritt til Shol Arbela.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Helga er ennå ikke over. Jeg har i prinsippet 14 timer på meg enda...Faile wrote:sau! jeg er ikke rette til å mase, men fort deg!
Og i løpet av bare tre var det gjort. Da får det bli opp til Moiraine Sedai å få oss inn i byen og redde Naidar.
Og etter intenst påtrykk fra Faile har jeg nå gitt Akka fire år til, så han er 23.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Til dere som skriver om Akka, Naidar og disse karakterene: Nå har jeg lest hele rollespillet, og lurte på om dere har plass til en følgesvenn til?
Jeg hadde tenk å være en jente som heter Mino på (tro det eller ei ) 15år som ikke har noen slektninger, alle ble drept av Trolloker når hun var 10år
.Mino klarte å rømme ved hjelp av elva.
Last edited by mareiney on Mon Sep 11, 2006 21:41, edited 3 times in total.
*jah..