Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

(Aldri skjønt vitsen med å skrive noe når man bare er borte en langhelg, men se nå, nå gjør jeg det samma)
I morgen tar jeg turen til det "fagre" vestland, for å bevitne min fetters konfirmasjon og får å "dra til seters og gjøre meg fet". I og med at det tar sin tid å kjøre dit (8-10 t), tar familien noen dager ekstra, så jeg kommer ikke hjem før på tirsdagskveld, om jeg får plass i bilen vel og merke
I morgen tar jeg turen til det "fagre" vestland, for å bevitne min fetters konfirmasjon og får å "dra til seters og gjøre meg fet". I og med at det tar sin tid å kjøre dit (8-10 t), tar familien noen dager ekstra, så jeg kommer ikke hjem før på tirsdagskveld, om jeg får plass i bilen vel og merke
Manbearpig
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Sauegjeteren wrote:Da skal jeg snart ut på bølgene og seile, jeg skal til Shetland med Statsraad Lehmkuhl. Jeg er nok ikke å se her igjen før tirsdag, eller muligens senere også.
Hadet bra!
WTF! Jeg håper det er navnet på på båten dere skal med. Hvis du pleier omgang med fremmede statsråder blir jeg meget bekymret.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Jah..da var det sommerferie for meg gitt!
Skal til Italia i to uker i juli, rundt i roma og på landet.
Etter det blir reiser jeg opp i Sogn og Fjordane, til Brendsdalen, i nærheten av Sognefjorden(om det var det den heter, husker ikke)
men i begynnelsen av ferien blir det nok opp i sirdalen til hytta
Skal til Italia i to uker i juli, rundt i roma og på landet.
Etter det blir reiser jeg opp i Sogn og Fjordane, til Brendsdalen, i nærheten av Sognefjorden(om det var det den heter, husker ikke)
men i begynnelsen av ferien blir det nok opp i sirdalen til hytta
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Mierin Eronaile
- Sitter