men tegninga di (den på paint) var veldig stili, bedre enn hva jeg ville gjort (hvis du regner med at det jeg ville gjort var en fjær, er du en hel fugl )
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Neste det samme som Paint bare at du har flere muligheter
Men det er ganske utrolig til å være Paint. Hvordan hindret du skyggene i å bli et problem.
Prøvde meg jeg å
opprinelig (henta fra nettet)
og etterpå
Men jeg slet veldig med å farlgelegge skyggene, det var vannskelig å hindre at feil ting ble fargelagt osv. Dette har du løst bra, hvordan fikk du det til?
Noen triks for å farge sølv/metall?
Jeg la kun på litt mer farge, men det hjalp ikke mye.
Brukte Pensel, som du sier så er skyggene vanskelig å følge å gjør at så innmari få felt er samme farge, så jeg bruker alltid pensel, med mindre jeg vil bytte farge på noe jeg allerede har farget.
Noen som kan komme med forslag om hva jeg kan tegne?
Alle ting jeg tenker på er jeg lei av osv.
Som sagt har jeg prøvd meg på paint, men ikke fått til stort, er imponert over dere!
vel, du kan jo alltids tegne deg selv, hvordan du tror en trolloc ser ut, Hagen din, huset ditt, en huske med ei jente på, osv
håper dette hjelper
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
hurra *klappe* jeg Hjalp noen med et problem *klappe VELDIG Høyt*
Brukte Pensel, som du sier så er skyggene vanskelig å følge å gjør at så innmari få felt er samme farge, så jeg bruker alltid pensel, med mindre jeg vil bytte farge på noe jeg allerede har farget.
Det forklarer jo hvorfor du fikk det til. Men da må du jo ha lagt mye arbeid i det. Selv brukte jeg kun malingspann.
Og Chiad:
Vis du gjør som jeg gjorde, kun fargelegger med malingspann er det ikke vannskelig. Men vis du prøver på noe alla det Shallis gjorde så tror jeg det er verre, men har ikke prøvd det selv da.
Lykke til med Trolloken, det vil jeg tro er en utfordring. Men jeg gleder meg til å se resultatet.
Også ting du kan tegne? Trær, trær er bare utrolig morsomt å tegne, men morsomst å male.