Filmer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
*ler* SÅ nøye er det då ikkje. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Åjo! Kødder ikke med Firefly/Serenity! 
(Å ikke ha hørt om Firefly på dette forumet syntes jeg er nokså stor prestasjon da. Kan ikke vært innom tv-serier tråden i alle fall
)
(Å ikke ha hørt om Firefly på dette forumet syntes jeg er nokså stor prestasjon da. Kan ikke vært innom tv-serier tråden i alle fall
A Memory of Light - memoryoflight.com
Nja, misliker folk som kødder med det utan å ha sett det; men det gjeld jo egentleg alle ting, liker ikkje folk som gjer narr av ting basert på forutinntatte synspunkt. Når nokon faktisk har sett det derimot, hey, om dei ikkje liker det særleg så er det uforståeleg for meg, men ei ærleg sak dei må få fortelje om.SirGalrim wrote:Åjo! Kødder ikke med Firefly/Serenity!
Når det er sagt, Joss is Boss. And you do not diss the Boss.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Joda, men det er bare om du definerer "jente" som et hunkjønn som er yngre enn 12 år.davram bashere wrote:Hmmm. Trodde alle jenter smeltet når de fikk se et bilde av Zac Efron (Troy Bolton.)
Jeg så halve High School Musical en gang, og det er noe av det mest tullete jeg har sett. Så toern skal jeg nok ikke se.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Så meg gjennom noen filmer før helga: Par Ridley Scott klassikere som jeg faktisk ikke hadde sett før og noen nyere.
Blade Runner DC: 7/10 Mange dype tema, men blir litt for langsom.
Legend DC: 8/10 Litt spesiell gammel fantasy. Vakker og artig. Og Cruise spiller faktisk ganske bra her.
Aeon Flux: 6/10 Plot og enkelte skuspillprestasjoner skal vel ikke applauderes, men filmen har et fint feng og driv over seg.
Memento: 8/10 Baklengs historie fortelling har vel aldri blitt gjort bedre?
Blade Runner DC: 7/10 Mange dype tema, men blir litt for langsom.
Legend DC: 8/10 Litt spesiell gammel fantasy. Vakker og artig. Og Cruise spiller faktisk ganske bra her.
Aeon Flux: 6/10 Plot og enkelte skuspillprestasjoner skal vel ikke applauderes, men filmen har et fint feng og driv over seg.
Memento: 8/10 Baklengs historie fortelling har vel aldri blitt gjort bedre?
A Memory of Light - memoryoflight.com
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Asphyxiate
- Den Fortapte