"If you want to make me happy, marry a nerd."
- Mr. Bennet
Mr. Bennet er en noe creepy og mystisk karakter i den nye og geniale seria "Heroes" (tilgjengelig fra din lokale piratbukt NÅ!), og han sa dette til sin datter. Og jeg kunne ikke vært mer enig: Vil du bli lykkelig, gift deg med en nerd. Det er i alle fall det jeg planlegger å gjøre.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Princess wrote:Hvorfor har dere babyrosa negler?! Hvorfor ikke blodrøde eller...eller ikke noe i det hele tatt?
Hehe. Var flere som fikk litt sjokk av å se meg med rosa negler. Ikke akkurat hva man kan kalle hverdagslig.
Det var Anne Marie, aka Deilige Dalen, som fant på at hun skulle lakke neglene til folk med den ekstremt fæle rosa neglelakken hun har. Og siden hun er så søt og snill og grei sa folk selvfølgelig ja... Også hadde hun sjokoladekjeks. Hva som helst for sjokoladekjeks
Men det er ganske moro ettersom Ola og Sigurd ikke skjønner hvordan de skal få den av igjen ^_^ og ingen av jentene forteller dem hvordan de kan få den av
Lieungh wrote:Men det er ganske moro ettersom Ola og Sigurd ikke skjønner hvordan de skal få den av igjen ^_^ og ingen av jentene forteller dem hvordan de kan få den av
Hehehe.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Nei, brukernavnet mit betyr Sverdøye, jeg bare digger sverd.
I første forumet jeg var på ville jeg kalle meg Faile, men der er jo et kvinfolk navn:P så etter en del fundering ble det Ashan'sei.
Hva avatar angår har jeg pleid å ha en aiel fordi jeg syntes de er rett og slett rååe! Hadde egentlig lit lyst til å finne noe nyt nå men, for se om det lykkes:P
Signatur driv å bytter ofte, tenker det nye blir: Det som ikke dreper deg momentant, styrker deg!