Selv klandrer jeg dommeren i Start-Kamma-kampen for akurat det...
Kampen var forresten utrolig bra! Rosenborg var litt tafatte i første omgang, men i andre var det nesten enveiskjøring mot Olympiakosmålet. Problemet var bare at de rota det til for seg i den avgjørende fasen, og det ble lite av det. Men det var bra lell - etter at Dorsin hade satt sitt fjerde eller femte skudd utenfor, sa til og med min lite fotballintresserte søster at "for et øyeblikk hadde jeg en følelse av pur lykke", med referanse til det sekundet da vi alle trodde at Dorsins skudd gikk inn. Fotballhatere aner ikke hva de går glipp av!
Og da de fikk straffe!
Tror aldri før i mitt liv jeg har jubla så voldsomt, selv om det ble en slags himmel-til-helvete-følslese, siden Vidar Riseth bomma. (Merkelg, egentlig - en skulle jo tro at et lag av Rosenborgs kaliber ville ha en sikker straffeskytter...

) Men endelig fikk de uttelling, etter å ha kjørt hardt mot grekerne i nesten en halvtime, da Dorsin spilte gjennom Helstad, og han elegant putta den forbi den greske keeperen.
DA var det iallefall et øyeblikk hvor jeg hylte høyere og lengere enn jeg noensinne har gjort! Steike, det var et deilig øyeblikk...
Det eneste negative, var selvsagt at nummer 6 på Olympiakos brakk beinet på Skjelbred...
Så nesten ut som om han gjorde det med vilje.