Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Sat Jan 28, 2006 20:32
Ikke direkte kongelig - det er vel dronningas kusine hun er. Og når dronning Tenobia dør barnløs, og Davram blir derpt under Tarmon Gai'don, vil Perrin og Faile bli konge og dronning av Saldaea-Manetheren.
Apropos Tenobia - jeg la merke til i Verdens Øye at Perrin og Egwene fortalte Elyas at de kom fra Saldaea, og at de hadde lyst til å dra til Maradon for å se kongen, før de rømte. Ikke rart han avslørte dem...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Sun Jan 29, 2006 0:06
Dronningens kusine er så godt som kongelig (slekt) eller adelig hvis du liker det bedre.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Speedy
Trollok
Posts: 19 Joined: Wed Mar 15, 2006 11:07
Location: Stavanger
Post
by Speedy » Wed Mar 15, 2006 12:10
Hvitkappene garanter det stinker råten fisk lang vei
Det finnes gull og perler i mengde, men å tale med kunnskap er et kosbart smykke
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Wed Mar 15, 2006 12:13
det kommer jo helt ann på hvilke hvitkappe
*sukk*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Wed Mar 15, 2006 15:38
Er jentene her avstandsforelska i galad? Hva er sjarmerende med han? Utenom at han er verdens kjekkeste såklart.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Wed Mar 15, 2006 15:39
ugh, ikke jeg iallfall. synes han er ganske motbydelig.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Wed Mar 15, 2006 15:45
Syns det har virka sånn på Faile og Ceres.
Hvilke av mennene i serien ville du helst ha tatt med deg hjem da Stine?
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Wed Mar 15, 2006 16:11
Mat.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Wed Mar 15, 2006 16:13
Min favoritt og, men sikkert på en helt annen måte :=)
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Wed Mar 15, 2006 17:16
Kjetil wrote: Min favoritt og, men sikkert på en helt annen måte :=)
Ja, det håper jeg virkelig!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Wed Mar 15, 2006 18:23
Ashaman wrote: Kjetil wrote: Min favoritt og, men sikkert på en helt annen måte :=)
Ja, det håper jeg virkelig!
Homofobe faen.
Hvitekappene er vel bare et litt overtydelig eksempel på hva som kan skje med litt for gode intensjoner. Kan skje den beste; ingenting som stinker med det.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Wed Mar 15, 2006 20:43
Den karakteren jeg liker minst er definitvt Nynaeve. Makan til kjerring.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Wed Mar 15, 2006 20:46
Jeg fikk mer sansen for henne etter hendelsen diskutert i denne tråden:
http://www.tidshjulet.net/forum/viewtop ... 86&start=0
(Spoliere for KoD, btw...)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Wed Mar 15, 2006 20:48
sant nok, var vel et stort øyeblikk, men jeg syns det var mest på grunn av Lan, og hvem han er, ikke pga hva Nynaeve gjorde.
nynaeve91
Trollok
Posts: 21 Joined: Wed Mar 15, 2006 20:16
Location: Trøndelag.
Contact:
Post
by nynaeve91 » Wed Mar 15, 2006 20:49
Jeg vet faktisk ikke. Der jeg er nå, er det kanskje Siuan, Min og Leane som er kjedeligst å lese om.
Jeg liker selvfølgelig ikke de slemme. Det sier seg litt selv kanskje. Og så liker jeg ikke Lanfear, av en eller annen grunn.