Kødder du? Det var jo på det nederste han var kjekkest. Men dette er nå bare en manns mening...Ceres wrote:Jeg må si jeg likte best det øverste bildet, jeg... Men det er nå bare en kvinnes mening.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
hehe, army-cuten skyldes militæret. Luftforsvaret riktignok.
På det midterste bilde var jeg pærefull, så teller vel ikke helt.
Jeg har uansett fått streng beskjed av flere jenter at jeg ikke får lov til å kutte meg så kort som jeg hadde på det øverste bildet igjen. Så ceres, jeg tror du er den eneste som likte kort hår best.
men til ære for Ceres, enda et med kort hår

(ja, jeg er veldig glad i å ta bilder, spesielt glad i å ta bilder på fylla, jeg han en imponerende samling.)
På det midterste bilde var jeg pærefull, så teller vel ikke helt.
Jeg har uansett fått streng beskjed av flere jenter at jeg ikke får lov til å kutte meg så kort som jeg hadde på det øverste bildet igjen. Så ceres, jeg tror du er den eneste som likte kort hår best.
men til ære for Ceres, enda et med kort hår

(ja, jeg er veldig glad i å ta bilder, spesielt glad i å ta bilder på fylla, jeg han en imponerende samling.)
hehe, er det andre jenter her enn deg og faile da?
Jeg setter stor pris på Terjes mening jeg, han har peil på kvinners ymse problemer.
Uansett, så er det vel ikke noe tvil om at jenter liker store, tøffe gutter med kort hår. Da hjelper det lite at jeg ruver 177cm over bakken. Jeg satser på langt hår
Har heller ikke tenkt til å tatovere meg.
Ikke at jeg vet hvem Michael Scofield er
Jeg setter stor pris på Terjes mening jeg, han har peil på kvinners ymse problemer.
Uansett, så er det vel ikke noe tvil om at jenter liker store, tøffe gutter med kort hår. Da hjelper det lite at jeg ruver 177cm over bakken. Jeg satser på langt hår
Har heller ikke tenkt til å tatovere meg.
Ikke at jeg vet hvem Michael Scofield er
Trene, ja! Enklere sagt enn gjort. Jeg gidder ikke bruke mange tusen kroner for å løfte noen vekter opp og ned på treningssenteret for deretter å gå tomhendt hjem. Jeg kunne selvsagt gått å løftet noen stubber i skogen og løftet meg opp og ned i noen trær, men det blir liksom ikke noe av. Selv om mange trodde på meg da jeg så at jeg gikk i skogen klokka fem om morgenen for å sage ned noen trær. Det må også være noen av oss høye og tynne her i Norge også. Hvis ikke kan ikke de som er råsterke gjøre narr av slike.
hehe, må jo selvsagt være den du har lyst til å være. Variasjon er jo alltid fint, hvis du har lyst til å være høy og tynn, er det jo perfekt å være det.
men jeg syns det er dumt hvis en klager på ting med seg selv, som en enkelt kan gjøre noe med. Det gjelder jo selvsagt for alle mennesker, tynne, tykke og bolere
men jeg syns det er dumt hvis en klager på ting med seg selv, som en enkelt kan gjøre noe med. Det gjelder jo selvsagt for alle mennesker, tynne, tykke og bolere