Terje wrote:Det er jo at den er jævla lang, er laget av Sergio Leone, med musikk av Ennio Morricone, og noen sånne ting.
Nettopp anskaffet meg Ecstacy of Gold (mon tro hvordan) av Ennio Morricone, veldig bra sang. Trodde det var Metallica som hadde den, men de hadde visst bare covra.. Uansett, virker som han har skrevet musikk til en del kjente filmer.
Og dette er filmmusikk, altså godt nok ontopic.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Kjetil wrote:Tja, se The New World, om du liker den, skal jeg sørge for at du blir innlagt.
Heh, har sett den få seksere og femmere i enklete aviser. Men også enere og toere, så det er tydeligvis en film litt som "Et hål i mit hjärta", som også enten ble slakta eller gitt toppkarakter...
Uansett, virker som han har skrevet musikk til en del kjente filmer.
Jepp, og den mest kjente er garantert temaet til Sergio Leones "The Good The Bad And The Ugly". *Alle* har vel hørt denne en eller annen gang i sitt liv.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Jepp, tror det er den. Plagsom film egentlig, med alle disse indre monologene Willis' karakter lirer av seg støtt og stadig. For ikke å snakke om at den er så opplagt en rip-off at det ikke er moro en gang.
Hvorfor kan ikke folk tenke nytt av og til?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Tja, jeg synes det er morsomt med remaker jeg. Kan ikke huske om jeg likte filmen eller ikke, men jeg er veldig imot indre monologer. Og det er bare på grunn av "The New World", gud så jeg hater den filmen!