Godt summert. Er også ganske sikker på at Moiraine kommer tilbake, pga Egwenes drømmer og Mins Viewings (norsk ord?).Ceres wrote:Slik jeg ser denne tråden (som handler om Moiraine i tilfelle folk har glemt...) så er det to muligheter:
1.) Moiraine er fortsatt i Finnland, og Thom ++ (Kanskje Olver, Mat og Aludra) kommer til å bruke Tower of Genjei til redningsaksjon.
2.) Moiraine er fri, men stillet.
Jeg antar at alle mener at Moiraine er i livet.
Moiraine
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Det er vel thom?SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Ja, men det vet jo bare vi lesere; og kanskje Thom selv.Ceres wrote:Det er vel thom?SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Syn?Stefan wrote:Mins Viewings (norsk ord?).
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ja og så lovde hun at hun ville møte Thom igjen. Det kan hun ikke si med mindre hun med 100% sikkerhet vet det kommer til å skje.SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Last edited by Treveler on Wed Jun 15, 2005 19:34, edited 1 time in total.
Med mindre hun har blitt Black Ajah, og plutselig kan lyveTreveler wrote:Ja og så lovde hun at hun vile møte Thom igjen. Det kan hun ikke si med mindre hun med 100% sikkerhet vet det kommer til å skje.SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Hun trenger ikke vite det med 100% sikkerhet. Bare hun tror det er sant, er det nok.Treveler wrote:Ja og så lovde hun at hun ville møte Thom igjen. Det kan hun ikke si med mindre hun med 100% sikkerhet vet det kommer til å skje.SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Be'lal.Treveler wrote:Jo men jeg tror det er "bevist" at hun ikke er det gjennom hennes PoV, selv om det er teorier som går ut på at hun har vært det tidligere. Det er blant annet litt merkelig at hun kjenner identiteten til de forskjellige fortapte som Sammael i Illian samt (husker ikke navnet) i Rift.
Jeg synes vel kanskje ikke at det var så veldig interessant, men ok.
Så imidlertid igjennom noen av de tidligere postene. nå. Det har blitt diskutert hvorvidt Thom er bevis på at Moiraine kommer tilbake. Vel... Han er vel mer en bonus, vil jeg si.
Synes også at Egwenes drømmer og Mins syner er gode nok bevis.
Så imidlertid igjennom noen av de tidligere postene. nå. Det har blitt diskutert hvorvidt Thom er bevis på at Moiraine kommer tilbake. Vel... Han er vel mer en bonus, vil jeg si.