Dude, jeg kødda bare..Lothar wrote:Om Norge, av alle land, ikke skal HA RÅD TIL å gjøre noe med problemene, er det bare å kutte ut alt og forurense videre mens man ennå kan. Dessuten har Norge vært blant de flinkeste til å prøve seg på f.eks bølgeenergi.stefan_hoy wrote:Du får betale for det du da vet du, pedro.
Global oppvarming - fiksjon eller fakta?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Eller omvendt... Ikke like kult med motbakker når man har 10 kilo mel og fem kilo sukker, for ikke å snakke om melka og alt det andre på ryggen...Faile wrote:Eh. Det burda jo bare gjøre saken bedre! Da triller man i nedoverbakke på vei hjem!
Slappfisk?!?! Jeg er da ikke noen slappfisk! Jeg har bla -muskler du bare kan drømme om whimp!Kjetil wrote:Oppoverbakke gjør vel ingenting din slappfisk. Tar heller ikke mer enn et kvarter og gå.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Maa vere fyrste gong er ser nokon faa "DU ONANERER VELDIG LITE!" til aa lyde som ein fornaermelse.
Gratulerer, Kjetil.
Gratulerer, Kjetil.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Når det gjelder global oppvarming tror jeg ikke akkurat at det er Norge som forurenser så mye, heller utlandet mye mer de jævla svina!
Lurer på om å bo uten strøm bil og sånt(hele verden i et år) hadde hjulpet noe
tviler på at det ville gått uansett, men etter mitt synspunkt; god idé men umulig å utføre.
Og Davram; Jeg blar med venstrehånda har vel like lite og gjøre med global oppvarming som runkemuskler
Lurer på om å bo uten strøm bil og sånt(hele verden i et år) hadde hjulpet noe
Og Davram; Jeg blar med venstrehånda har vel like lite og gjøre med global oppvarming som runkemuskler
-
davram bashere
- Sitter