Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ja, sorry det der, det var noe jeg glemte å skrive så jeg får vel ta det på nytt her
De mannlige skottene(noen av dem)går jo i skjørt, ville ikke sagt at det var homo siden det er en tradisjon, men likevel..t-skjorter som errosa kan menn/gutter godt gå med, men går de med rosa genser eller bukser, ville jeg trorr de var noe lignende homo.
Kvinnelige bodybuildere er ikke pene, enig med deg der Akira.
De mannlige skottene(noen av dem)går jo i skjørt, ville ikke sagt at det var homo siden det er en tradisjon, men likevel..t-skjorter som errosa kan menn/gutter godt gå med, men går de med rosa genser eller bukser, ville jeg trorr de var noe lignende homo.
Kvinnelige bodybuildere er ikke pene, enig med deg der Akira.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Første bud er helt klart at det faktisk går an å føre en samtale med vedkommede. Noe som faktisk er ganske sjelden å oppleve. Men er nok også litt snobbete....rygger automatisk et par meter bakover hvis en med vom og hentesveis prøver å sjekke meg opp!! og da hjelper det ikke om han hadde vært aldri så hyggelig!
Og siden 99% av gutta p min alder har vom og hentesveis, har jeg et problem
Selv har jeg jogga regelmessig...javel da....sånn passe regelmessig i hvertfall, de siste 32 år, så har klart å unngå å få sofarompe!!...og hvis valka blir FOR ille bytter jeg ut 400grams tobleronen med kålrabi......et par dager
Og siden 99% av gutta p min alder har vom og hentesveis, har jeg et problem
Selv har jeg jogga regelmessig...javel da....sånn passe regelmessig i hvertfall, de siste 32 år, så har klart å unngå å få sofarompe!!...og hvis valka blir FOR ille bytter jeg ut 400grams tobleronen med kålrabi......et par dager
Så finn en hyggelig en med vom og hentesveis, og klipp ham og tving ham til å trene 
Må innrømme jeg ikke hadde klart å være sammen med en som var feit gutt/mann, men det trenger jeg heller ikke. Akira er kanskje ikke tynn, men det er ikke mye fett på ham heller. Funker helt fint
Og sjokolade er et must uansett. Bare å bytte til mørk sjokolade og trene litt ekstra for å få det vekk igjen. Man blir glad av sjokolade ^_^
Må innrømme jeg ikke hadde klart å være sammen med en som var feit gutt/mann, men det trenger jeg heller ikke. Akira er kanskje ikke tynn, men det er ikke mye fett på ham heller. Funker helt fint
Og sjokolade er et must uansett. Bare å bytte til mørk sjokolade og trene litt ekstra for å få det vekk igjen. Man blir glad av sjokolade ^_^
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Hm... såpass ja. Da var det nok noen aggresive boter på gang. Skal gjenopprette rekorden fra en backup jeg har liggende når jeg har tid. Ikke rart vi gikk tom for båndbredde heller...Arandal wrote:Kort spørsmål...Skjedde det noe spesielt her igår siden det var 181 bruker i forumet på et tidspunkt? Delte dere ut penger?
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Apropos 400grams toblerone... Gjett hvor mange jeg tok med meg fra min mye omtalte Tenerife tur. Åtte stykker!Siri Sedai wrote: og hvis valka blir FOR ille bytter jeg ut 400grams tobleronen med kålrabi......et par dager
Hvorfor ikke bare lete opp den ene prosenten som ikke har det og gå ut med han i setdet. Du kan oså begynne å date unggutter, eller bli lesbisk, det funker også.Lieungh wrote:Så finn en hyggelig en med vom og hentesveis, og klipp ham og tving ham til å trene
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Nytt problem: Telefonterror
Hva faen kan man gjøre for å få stoppa slikt?(Når man veit null og niks om hvordan man sperrer nummer på telefonen) Hvor går grensa for når man skal anmelde vedkomne?
Det er egentlig bare sykt og jævelig at noen kan finne på å drive med slikt, men noen sykinger finnes det altså.
I mitt tilfelle: Var på byen et sted som risikerer å bli stengt om jeg røper at jeg var der. Fyr som danser med meg og venninnene mine får tak i mobilen min, og ringer seg selv. Sender meg meldinger neste dag, og jeg sier at jeg ikke er interessert. Dette var 1. juli. Han ringer ennå omtrent hver dag til alle døgnets tider, jeg har rett og slett slutta å ta telefonen, sender meldinger jeg ikke svarer på, bortsett fra en og annen melding hvor jeg forlanger at han skal gi seg. Sier han risikerer å bli anmeldt om han fortsetter, men det ser han ikke ut som om han bryr seg om.
Hva i alle dager gjør man med slikt?
Edit: retta opp en stavefeil
Hva faen kan man gjøre for å få stoppa slikt?(Når man veit null og niks om hvordan man sperrer nummer på telefonen) Hvor går grensa for når man skal anmelde vedkomne?
Det er egentlig bare sykt og jævelig at noen kan finne på å drive med slikt, men noen sykinger finnes det altså.
I mitt tilfelle: Var på byen et sted som risikerer å bli stengt om jeg røper at jeg var der. Fyr som danser med meg og venninnene mine får tak i mobilen min, og ringer seg selv. Sender meg meldinger neste dag, og jeg sier at jeg ikke er interessert. Dette var 1. juli. Han ringer ennå omtrent hver dag til alle døgnets tider, jeg har rett og slett slutta å ta telefonen, sender meldinger jeg ikke svarer på, bortsett fra en og annen melding hvor jeg forlanger at han skal gi seg. Sier han risikerer å bli anmeldt om han fortsetter, men det ser han ikke ut som om han bryr seg om.
Hva i alle dager gjør man med slikt?
Edit: retta opp en stavefeil
Last edited by Faile on Wed Jul 25, 2007 9:38, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Du har vel masse store rugby venner? Avtal et møte med han, der han får møte noen av dem.
Eller mer realistisk, se om han bryr seg mer når du faktisk har anmeldt han.
Eller mer realistisk, se om han bryr seg mer når du faktisk har anmeldt han.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.