Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
davram bashere
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hun mente naturligvis at dette var et prima eksempel på flerfoldige kvinner med problemer av ymse art. Mest trolig helserelaterte sådanne, men det gjelder vel allikevelSisnera wrote:
Faile: hva mente du med bilde?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Les "folket" Aftenposten då?Ceres wrote:Hva sier så folket om at de vakre (i følge aftenposten) tjener mest?
(Om nokon skulle snuble til å lese det vil eg for øvrig gjette "Ah, men det visste eg jo, dei har jo alltid slike store hytter i 'Se og Hør' ")
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Minst en kreativ forklaring(eller ironisk) på hva faile's bilde forestiller/mener.
Tja, er RKJ spesielt vakker?
Røkke? (ikke etter min mening...)
Men vis man går innenfor Foto/moddel delen så stemmer det vel, eller snarere "De tynneste tjener mest."
Den teorien har jeg ikke hørt før...Hva sier så folket om at de vakre (i følge aftenposten) tjener mest?
Tja, er RKJ spesielt vakker?
Røkke? (ikke etter min mening...)
Men vis man går innenfor Foto/moddel delen så stemmer det vel, eller snarere "De tynneste tjener mest."
Som vann til tørst strupe
-
davram bashere
- Sitter

Utan at eg har lese den artikkelen vil eg vel gjette at det er meir snakk om eit gjennomsnittleg høgare inntektsnivå for pene menneske enn at dei nødvendigvis dominerer Fortune 500.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Hvem er Trump?davram bashere wrote:Trump er jævlig rik og ikke akkurat tynn...
Finnes sikkert noen flere men jeg kommer ikke på dem i farta.
Og tenkte vel på blant kvinner egentlig...
Hjernen min har kortslutta i sommerferien så klarer ikke en gang å forstå alt detUtan at eg har lese den artikkelen vil eg vel gjette at det er meir snakk om eit gjennomsnittleg høgare inntektsnivå for pene menneske enn at dei nødvendigvis dominerer Fortune 500.
Men det er jo ganske naturlig at gamlegriser ansetter vakre kvinner.
Men ellers er det vel sånn at "du er hva du spiser" og spiser du usunt blir du i dårlig form osv. og gjør det dårligere. men dette er da bare en "hypotese" som læreren min pleier å si...
Som vann til tørst strupe