Kjetil wrote:Når jeg søker på Fitz på Wiki, finner jeg på Fitz: annet ord for sønn sønn, en by, en politiker som grunnla sosialistpartiet i Storbritania und zu weiter. På Farseer går det stort sett i Warhammer 4000.
Mao, du må utbrodere litt.
Karakteren Fitz i Robin Hobbs "Farseer"-trilogi spiller en rolle i flere profetilignende tekster, der han omtales som "The Catalyst". Obskure referanser med tvilsom gyldighet? Ja takk!
Herlig bilde av Faile, ja, men vær advart om at det ikke er sånn hun ser ut i virkeligheten. Hun ser egentlig mye slemmere ut.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Tja, helt siden jeg så min første Tyrannosaurus Rex, men jeg skal vurdere å skifte. Lurer på om jeg ikke skal ta et bilde av det eneste jeg liker bedre enn dinosaurer, et lettkledd bilde av Terjebassen.
Kjetil wrote:Tja, helt siden jeg så min første Tyrannosaurus Rex, men jeg skal vurdere å skifte. Lurer på om jeg ikke skal ta et bilde av det eneste jeg liker bedre enn dinosaurer, et lettkledd bilde av Terjebassen.
Lykke til med å finne et bilde av Terje der han er lettkledd. På alle bildene han spammer meg med er det ikke mye snakk om bomull, polyester eller andre typer klesstoff
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Kjetil wrote:Tja, helt siden jeg så min første Tyrannosaurus Rex, men jeg skal vurdere å skifte. Lurer på om jeg ikke skal ta et bilde av det eneste jeg liker bedre enn dinosaurer, et lettkledd bilde av Terjebassen.
Spar oss. Hvis du har en sånn avatar, og jeg ser den, blir jeg nødt til å svi ut netthinnene mine med glødende metall, såfremst ikke de hårete leggene til Terje tar fra meg synet først .
(Men hvis han har på seg et stramt lærantrekk må du gjerne bruke det )
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!