Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Jepp. Same kor urettvist det følest for dei vanlege dødelege blant oss så finst det faktisk menneske som er både pene og intelligente. Og det gir seg sjølv at det blant slike vil vere dei som ser ei missekåring som eit gunstig karrieretrinn eller kanskje til og med berre som ei gøy greie å delta i. Sjølv om det ville vore langt meir behageleg for meg i alle fall å tenkt på alle slike skyhøgt over snittet pene mennesker som dumme, så er det nok ikkje tilfelle.
Er vel omtrent like vanleg å vere smart eller dum for pene menneske som det er for alle andre. Ville vore litt merkeleg om det var den eine karakteristikken som hadde innverknad på sånt. Er få som går rundt og trur at folk med visst lange neser er smartere eller dummere enn andre, til dømes. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Mitt poeng var egentlig at alle som deltar i slike konkurranser sikkert er supersmarte, de liker bare å lure oss. Og man må jo ha et visst talent for å klare og spille dum-som-tror-man-er-smart. De ikke fullt så flinke, spiller sikkert normalt intelligente.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
MhmLoki wrote:Jepp. Same kor urettvist det følest for dei vanlege dødelege blant oss så finst det faktisk menneske som er både pene og intelligente.
Har hørt folk si slikt om Lotta. Selv vet jeg ikke stort om det.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Nei, er ikkje ALLE som er både pene og intelligente, så du kan ta det trygt med ro, er ok at du ikkje veit stort om dette (eller andre ting) og heller sit trygt planta med oss andre noksagter. I det minste er du (visstnok) pen, er ikkje alle av oss som er det, heller.Lothair Mantelar wrote:Har hørt folk si slikt om Lotta. Selv vet jeg ikke stort om det.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
I was, in fact, doing quite the opposite.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Naaw, så hyggeligLoki wrote:Nei, er ikkje ALLE som er både pene og intelligente, så du kan ta det trygt med ro, er ok at du ikkje veit stort om dette (eller andre ting) og heller sit trygt planta med oss andre noksagter. I det minste er du (visstnok) pen, er ikkje alle av oss som er det, heller.Lothair Mantelar wrote:Har hørt folk si slikt om Lotta. Selv vet jeg ikke stort om det.
Vent litt...Loki wrote: I was, in fact, doing quite the opposite.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Du har nok et poeng. Uansett er har ikke alltid idealene vært sånn som i dag. Så vis alltid de menneskene som fulgte idealene var dumme hadde det vert rart.Loki wrote:Jepp. Same kor urettvist det følest for dei vanlege dødelege blant oss så finst det faktisk menneske som er både pene og intelligente. Og det gir seg sjølv at det blant slike vil vere dei som ser ei missekåring som eit gunstig karrieretrinn eller kanskje til og med berre som ei gøy greie å delta i. Sjølv om det ville vore langt meir behageleg for meg i alle fall å tenkt på alle slike skyhøgt over snittet pene mennesker som dumme, så er det nok ikkje tilfelle.Er vel omtrent like vanleg å vere smart eller dum for pene menneske som det er for alle andre. Ville vore litt merkeleg om det var den eine karakteristikken som hadde innverknad på sånt. Er få som går rundt og trur at folk med visst lange neser er smartere eller dummere enn andre, til dømes.
Som vann til tørst strupe
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Du drar sikkert spamminga langt nok nå, DB.
Går det an å være pen og smart, var det spørsmålet?
Jøssda. Det går vel to veier. Det er de som bare er smarte, og får bedre selvtillit av penheten sin, og derfor stikker seg fram som nettopp det.
Så har man de mindre pene som må finne noe annet å skille seg ut med, f. eks. smarthet. Disse satser gjerne mer på å framstå som smarte enn pene, om de har mer anlegg for det. Mens enkelte pene nok velger å satse på utseende framfor gluphet.
Går det an å være pen og smart, var det spørsmålet?
Jøssda. Det går vel to veier. Det er de som bare er smarte, og får bedre selvtillit av penheten sin, og derfor stikker seg fram som nettopp det.
Så har man de mindre pene som må finne noe annet å skille seg ut med, f. eks. smarthet. Disse satser gjerne mer på å framstå som smarte enn pene, om de har mer anlegg for det. Mens enkelte pene nok velger å satse på utseende framfor gluphet.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.