Hold oss (les: meg
A Song of Ice and Fire
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Will do. Men kjem forhåpentlegvis til å gå seint, for eg har få veker att til eksamensskredet, og burde ikkje prioritere sånt.terje wrote:Bon apétit!
Hold oss (les: meg) underretta om inntrykk og tanker underveis.
Er der noko viktig i Storm som eg kan tenkest å ha gløymt eg burde påminnest før eg les særleg langt inn i Feast?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Vel, eg antek ingen viktige karakterar har dødd, i alle fall. Haha, ville vore vel dumt om eg byrja lese bok fire og tre av kongene var døde eller noko! 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg synes du stiller litt vel store krav til meg her nå. Jeg er riktignok kunnskapsrik, men det føles litt drøyt å bli bedt om å vite hva du er latent til å glemme. Sånt må du nesten holde oversikt over sjøl.
Og det var bare to av kongene som døde - Balon Greyjoys død fant sted mellom bøkene et sted, ikke i Storm.
Og det var bare to av kongene som døde - Balon Greyjoys død fant sted mellom bøkene et sted, ikke i Storm.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ein tommelfingerregel er at eg hugsar det meste som skjer med Tyrion og Littlefinger og gløymer resten.terje wrote:Jeg synes du stiller litt vel store krav til meg her nå. Jeg er riktignok kunnskapsrik, men det føles litt drøyt å bli bedt om å vite hva du er latent til å glemme. Sånt må du nesten holde oversikt over sjøl.![]()
Klar over det. Men har me lov å sei sånt her?Og det var bare to av kongene som døde - Balon Greyjoys død fant sted mellom bøkene et sted, ikke i Storm.
Forøvrig, irriterte det deg òg at Sansa er omtalt som "the late king's widow" i folden på omslaget? Snakkar om idiottabbe.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Loki wrote:kkje at det vil hjelpe, det ein treng å hugse i denne serien er ni av ti gonger dei uvesentlege detaljene, ikkje dei store linjene.[/qoute]
Plagsomt sant. Som GRRM alltid sier: The Devil's in the details. I tillegg til at det jo er de små og uviktige detaljene som tilsammen utgjør den store helheten...Hvem skal vel hindre oss?Klar over det. Men har me lov å sei sånt her?Og det var bare to av kongene som døde - Balon Greyjoys død fant sted mellom bøkene et sted, ikke i Storm.
Tror ikke det er lange stunda - muligens et par måneder. Hvor langt har du kommet? (Jeg kan forsøke å bruke Brienne som eksempel, men vil ikke spolie noe for deg...)Kor lang tid går det forresten mellom Storm og Feast?La ikke merke til det før nå, av den enkle grunn at jeg holder meg unna vaskesedler og baksidetekster på bøker jeg ikke har lest ennå, og som jeg har gleda meg til lenge. Coverblurbs har spoila for mye for meg opp gjennom tidene til at jeg tar sjansen...Forøvrig, irriterte det deg òg at Sansa er omtalt som "the late king's widow" i folden på omslaget? Snakkar om idiottabbe.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Fekk frysningar når eg leste the Bolton Bastard spesifisere at Frey-wardene ved Winterfell ikkje skulle drepest denne gongen eg leste Clash... kan love deg at eg knapt tenkte over det ein gong fyrste gongen...terje wrote:Plagsomt sant. Som GRRM alltid sier: The Devil's in the details. I tillegg til at det jo er de små og uviktige detaljene som tilsammen utgjør den store helheten...Loki wrote:kkje at det vil hjelpe, det ein treng å hugse i denne serien er ni av ti gonger dei uvesentlege detaljene, ikkje dei store linjene.![]()
Admin?Hvem skal vel hindre oss?Klar over det. Men har me lov å sei sånt her?Og det var bare to av kongene som døde - Balon Greyjoys død fant sted mellom bøkene et sted, ikke i Storm.![]()
Kun ferdig med andre kapittel. Interessant grep han har tatt med å nytte titler i staden for namn på eit par karakterer... er det signifikant for karakterene? (Dvs, er det slik at me ville fått "The Lord of Lannister" når me hadde lest eit eventuelt POV-kapittel med Tywin?)Tror ikke det er lange stunda - muligens et par måneder. Hvor langt har du kommet? (Jeg kan forsøke å bruke Brienne som eksempel, men vil ikke spolie noe for deg...)Kor lang tid går det forresten mellom Storm og Feast?
Heh, var ingenting alvorleg der bortsett frå Balons død.La ikke merke til det før nå, av den enkle grunn at jeg holder meg unna vaskesedler og baksidetekster på bøker jeg ikke har lest ennå, og som jeg har gleda meg til lenge. Coverblurbs har spoila for mye for meg opp gjennom tidene til at jeg tar sjansen...Forøvrig, irriterte det deg òg at Sansa er omtalt som "the late king's widow" i folden på omslaget? Snakkar om idiottabbe.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Uff ja, eller som da Bolton satte igjen Cerwyns menn ved vadestedet for å vokte det, mens han bare tok med seg Bolton- og Karstark-menn til the Twins. Eller alt det andre...Loki wrote:Fekk frysningar når eg leste the Bolton Bastard spesifisere at Frey-wardene ved Winterfell ikkje skulle drepest denne gongen eg leste Clash... kan love deg at eg knapt tenkte over det ein gong fyrste gongen.
Interessant og interessant - syntes til å begynne med at det bare var irriterende, men det er jo forståelig nårInteressant grep han har tatt med å nytte titler i staden for namn på eit par karakterer... er det signifikant for karakterene? (Dvs, er det slik at me ville fått "The Lord of Lannister" når me hadde lest eit eventuelt POV-kapittel med Tywin?)
Spoiler
de bare hadde et kapittel hver i boka, de som ble omtalt på denne måten
Å. Den hadde jeg lest om i et Damphair-kapittel som ble lagt ut i fjorhøst. Ingen risiko, altså.Heh, var ingenting alvorleg der bortsett frå Balons død.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Det fantastisk sleipe svinet!terje wrote:Uff ja, eller som da Bolton satte igjen Cerwyns menn ved vadestedet for å vokte det, mens han bare tok med seg Bolton- og Karstark-menn til the Twins. Eller alt det andre...Loki wrote:Fekk frysningar når eg leste the Bolton Bastard spesifisere at Frey-wardene ved Winterfell ikkje skulle drepest denne gongen eg leste Clash... kan love deg at eg knapt tenkte over det ein gong fyrste gongen.
Likte prinsen av Dorne. Han og the Viper ser ut til å vere eit slags spegelbilete av Jaime og Tyrion på mange måtar.
Ah, då veit eg grunnen! Han hadde opprinneleg tenkt å ha ein lang prolog med mange POVer denne gonga, men fann ut at det var betre å integrere dei i boka. Det er altså tittel-kapitlene, det, ja. Høh. Surt, likte profet-POV'en.Interessant og interessant - syntes til å begynne med at det bare var irriterende, men det er jo forståelig nårInteressant grep han har tatt med å nytte titler i staden for namn på eit par karakterer... er det signifikant for karakterene? (Dvs, er det slik at me ville fått "The Lord of Lannister" når me hadde lest eit eventuelt POV-kapittel med Tywin?)...Spoiler
de bare hadde et kapittel hver i boka, de som ble omtalt på denne måten
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Tror det var på et annet forum jeg nevnte det, men uansett, her er et sistat fra da Jaime treffer ei av tantene sine som er gift med en idiot av en Frey (Ingen spoilere, men jeg legger den i spoilertags likevel, for å sikre at du ikke får se noe du ikke vil):Loki wrote:Det fantastisk sleipe svinet!Trur han slår både gamlefrey og Varys, kun Tywin og Littlefinger så langt eg vil rangere som meir utspekulerte enn Roose Bolton.
Tywin er jo den *kjempa*. Kvar gong nokon nemner namnet hans så er det liksom "Du skal jaggu vere glad han er død, du hadde'kje hatt ein fordømt sjanse!" oppi hovudet mitt med ein gong.
Spoiler
"You smile like Gerion and fight like Tyg, and there's some of Kevan in you, else you would not wear that cloak... but Tyrion is Tywin's son, not you. I said so once to your father's face, and he would not speak to me for half a year."
Godt poeng. Veldig godt poeng.Likte prinsen av Dorne. Han og the Viper ser ut til å vere eit slags spegelbilete av Jaime og Tyrion på mange måtar.
Profeten (Damphair, ja?) har minst et POV-kapittel til.Ah, då veit eg grunnen! Han hadde opprinneleg tenkt å ha ein lang prolog med mange POVer denne gonga, men fann ut at det var betre å integrere dei i boka. Det er altså tittel-kapitlene, det, ja. Høh. Surt, likte profet-POV'en.
Takk for forklaringa, forresten.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
At Tyrion er Tywins son meir enn Jaime er har vore åpenbart frå side 1 av Tyrion POV, godt å sjå at folk *i* boka kan sjå det òg!terje wrote:Tror det var på et annet forum jeg nevnte det, men uansett, her er et sistat fra da Jaime treffer ei av tantene sine som er gift med en idiot av en Frey (Ingen spoilere, men jeg legger den i spoilertags likevel, for å sikre at du ikke får se noe du ikke vil):Loki wrote:Det fantastisk sleipe svinet!Trur han slår både gamlefrey og Varys, kun Tywin og Littlefinger så langt eg vil rangere som meir utspekulerte enn Roose Bolton.
Tywin er jo den *kjempa*. Kvar gong nokon nemner namnet hans så er det liksom "Du skal jaggu vere glad han er død, du hadde'kje hatt ein fordømt sjanse!" oppi hovudet mitt med ein gong.
Tror aldri noen enkeltkarakter har gjort så stort inntrykk på meg på så kort tid før. Genna virka sykt jordnær, men det kan bare være en effekt av den idiotiske ektemannen hennes.Spoiler
"You smile like Gerion and fight like Tyg, and there's some of Kevan in you, else you would not wear that cloak... but Tyrion is Tywin's son, not you. I said so once to your father's face, and he would not speak to me for half a year."![]()
Høh, og det etter å ha lese *eitt* kapittel med han i. Er eg god eller er eg god?Godt poeng. Veldig godt poeng.Likte prinsen av Dorne. Han og the Viper ser ut til å vere eit slags spegelbilete av Jaime og Tyrion på mange måtar.
Der motsa du det du sa i stad, jo! *grumblegrumble*Profeten (Damphair, ja?) har minst et POV-kapittel til.Ah, då veit eg grunnen! Han hadde opprinneleg tenkt å ha ein lang prolog med mange POVer denne gonga, men fann ut at det var betre å integrere dei i boka. Det er altså tittel-kapitlene, det, ja. Høh. Surt, likte profet-POV'en.
My knowledge is your knowledge. This is the Net, after all.Takk for forklaringa, forresten.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Leste du det sample-kapittelet som lå ute for ca. to år siden? (Det første Cersei-kapittelet i boka.)Loki wrote:Gleder meg til å sjå meir av Kevan... later til å vere DEN ressursen som har ligget latent på grunn av lojalitet mot sin dominerende og brilliante eldre bror.
Kevan er en meget undervurdert mann, ja...
Gled deg til Dorans siste replikk - den er stilig, den!Høh, og det etter å ha lese *eitt* kapittel med han i. Er eg god eller er eg god?(Etter reaksjonen din å dømme antek eg at fleire likheitar dukkar opp utover i boka?)
Selvmotsigelser er noe av det som gjør en karakter interessant.Der motsa du det du sa i stad, jo! *grumblegrumble*
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Det er det einaste sample-kapittelet eg har lese, og det gjekk frysningar gjennom meg dagleg kvar gong eg tenkte på det kapittelet i månader etterpå. Eg tullar ikkje, det gjekk fysiske ilninger gjennom ryggraden min.terje wrote:Leste du det sample-kapittelet som lå ute for ca. to år siden? (Det første Cersei-kapittelet i boka.)Loki wrote:Gleder meg til å sjå meir av Kevan... later til å vere DEN ressursen som har ligget latent på grunn av lojalitet mot sin dominerende og brilliante eldre bror.