Mener jeg leste i dag at han kan være tilbake i trening allerede i januar...Wolfbrother wrote:Skjelbred er ikke tilbake før seriestart... Dette kan ødelegge en mulig proff kariere,Men det er selvsagt mulig at han klarer det
Uffda, nå ble jeg flau...Start-Kamma?? Var vel strengt tatt Start-FFK.
Ja, det var straffe, men den kom vel etter at Starts mål ble annullert?Men det er jo en måte å se på det.. Man kan jo også fokusere på at FFK skulle hatt straffe i samme kamp.. Så hadde dommeren gjort jobben sin perfekt den kvelden, hadde det sannsynligvis endt på samme måte..
I såfall kan det jo diskuteres om det ville blitt straffe dersom Starts mål ikke hadde blitt annullert. Men slike meningsløse greier er jo egentlig, eh, meningsløse (
Dessuten er det jo at dommerne ikke er perfekte som er noe av sjarmen med fotball. Ballen er rund, liksom.
Det havna der det havna, og da havne det også der det skulle.Gullet havnet altså der det skulle,
Det blir veldig tåpelig å påstå at laget som vant serien ikke fortjener det, for det gjr de selvfølgelig. Såpass rause kan vi vel koste på oss å være.
Indeed we do!og alle levde lykkelige i alle sine dager. (Til neste sesong i hvert fall).
Apropos Europacup - hva tror dere om Royal League, da?
Selv har jeg sånn halveis troa på Lillestrøm av de norske laga, siden Start vel er litt for ferske, Vålerenga bare har ett angrepsmønster (hehe), og Lyn er en gjeng med fislete sosser.
(Ble det orresten spilt kamper i kveld? Har ikke sjekka resultatene, g er for lat til å gjøre det nå...)