Page 6 of 8

Posted: Sun Jul 30, 2006 21:45
by Sauegjeteren
Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Niks, kommer nok alltid til å bli værende i trassperioden for en seksåring :P

Posted: Tue Aug 15, 2006 22:51
by Danya
hmm, prøver å få denne diskusjonen tilbake på originalemnet hvis det er greit :wink:

min favoritt er Graendal, og har alltid vært det. hu er bare best :wink:

Posted: Thu Aug 17, 2006 16:37
by stefan_hoy
Danya wrote:hmm, prøver å få denne diskusjonen tilbake på originalemnet hvis det er greit :wink:

min favoritt er Graendal, og har alltid vært det. hu er bare best :wink:
Hvorfor det? Er du hedonist?

Lanfear

Posted: Sun Aug 20, 2006 2:31
by Nynaeve Sedai
Valgte Lanfear som så mange andre...
Vet ikke helt hvorfor... Det er noe ved personligheten hennes, og noe ved henne, noe trist... Måten hun holdt fast til håpet om at Lews Therin elsket henne...

Ok... jeg innrømmer det.
Utseende har også litt å si...

Posted: Sun Aug 20, 2006 2:34
by Terje
Ja, for hvem kan vel si nei til noe sånt som dette her?


Image



:P

Posted: Sun Aug 20, 2006 3:16
by Nynaeve Sedai
Du har rett i det, Terje

Nydelig tegning...

Posted: Sun Aug 20, 2006 9:41
by Sauegjeteren
Hvem som helst kan si nei til ei tegning. Men om dama hadde materialisert seg derimot... Ooohooo. Men jeg skjønner ikke helt hvordan utseendet kan ha så mye å si i ei bok. Greit nok, jeg skjønner at hun er verdens vakreste (sånn ca.) og alt det der, men så lenge jeg ikke har noen faktiske ansikt å henge det på blir hun likevel ikke den absolutte skjønnheten man skal ha henne til.

Regner også det som svar på Kjetil's barnsligheter...

Posted: Sun Aug 20, 2006 11:51
by Lieungh
Vel, jeg har en liten teori som ikke egentlig kan stemme teknisk sett, men allikevel: Jeg tror ikke Lanfear har noe helt bestemt utseendeannet at hun er vakker, men at hun forandrer seg bittelittegranne for øyet til enhver som ser på henne slik at hun blir den absolutt vakreste for absolutt alle, for alle har jo forskjellig smak osv osv. Vet ikke helt om det var en forståelig forklaring, men samma det.

Posted: Sun Aug 20, 2006 17:33
by Sauegjeteren
Mener du altså at hun bruker Kraften for å vri ørlite grann på seg selv i forhold til hver enkelt, eller at hun har en utrolig utstråling? Utstråling må hun vel nesten ha. Jeg vil tro hun er ganske selvsikker og vet at hun er sexy. Men riktig hva som gjør henne så overlegen vet jeg ikke. De sier jo at selv Graendal blekner i forhold til henne, og hun er vel også bra pen såvidt jeg skjønner.

Posted: Sun Aug 20, 2006 20:11
by Lothair Mantelar
Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blitt :wink:

Posted: Mon Aug 21, 2006 9:31
by Lieungh
Sauegjeteren wrote:Mener du altså at hun bruker Kraften for å vri ørlite grann på seg selv i forhold til hver enkelt, eller at hun har en utrolig utstråling? Utstråling må hun vel nesten ha. Jeg vil tro hun er ganske selvsikker og vet at hun er sexy. Men riktig hva som gjør henne så overlegen vet jeg ikke. De sier jo at selv Graendal blekner i forhold til henne, og hun er vel også bra pen såvidt jeg skjønner.
Vet ikke, kanskje hun mer eller mindre ubevisst bruker Kraften, men det er bare en rar forestilling jeg fikk for meg da hun først ble introdusert i bøkene. Da virket det mer som om de Fortapte var mer overnaturlige, på en måte. Men jeg vet ikke, kanskje begge deler eller ingen av delene :P

Posted: Mon Aug 21, 2006 15:24
by Sauegjeteren
Lothair Mantelar wrote:
Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blitt :wink:
Var det til mitt forsvar eller ikke?

Hun kan nok ikke bruke Kraften ubevisst, men personlighet og annen overnaturlighet hjelper sikkert på. Men overnaturligheten tror jeg nå hva jeg vil på, så lenge vi vet at de Fortapte "bare" er vanlige mennesker.

Posted: Tue Aug 22, 2006 17:30
by Kjetil
Lothair Mantelar wrote:
Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blitt :wink:
Som oftest samsvarer disse to.

Posted: Tue Aug 22, 2006 18:31
by Faile
det at lanfear virker vakker for alle, henger vel bare sammen med karismaen hennes. at hun kan vri og vende på hodet til alle til de virkelig elsker henne er nok heller ikke med på å trekke dette ned.

Posted: Tue Aug 22, 2006 19:01
by Sauegjeteren
Faile wrote:det at lanfear virker vakker for alle, henger vel bare sammen med karismaen hennes. at hun kan vri og vende på hodet til alle til de virkelig elsker henne er nok heller ikke med på å trekke dette ned.
Det var det jeg så febrilsk prøvde å skrive ned :D

Takk