Har sånn ca klart hva jeg skal kjøpe nå tror jeg.
Den perfekte julegaven
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hvis du tror på reklame, kjøper du den nye Pondus boka på Ark, (gaven til den som har alt). Eller så kan du kjøpe den personlige gaven, den som alle ønsker seg, eller ønsker å gi bort. Den personlige gaven kan jeg nok ikke hjelpe deg med, alle jenter er ikke like. Ikke alle liker å shoppe heller forresten.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
kjøp noen gode og varme sokker, pdragon. sånne ullblandingsokker som de har på hennes og mauritz med dyreansikt på foten. alle må da bli glade for sånne.
jeg gjorde unna gavehandlingen i går. veldig fornøyd med megselv da. kjøpte vel gaver for 2000 kr tilsammen (eh, inkludert et par gaver til stine, men det fortjener hun jo), så nå synes jeg de skal bli fornøyd.
jeg gjorde unna gavehandlingen i går. veldig fornøyd med megselv da. kjøpte vel gaver for 2000 kr tilsammen (eh, inkludert et par gaver til stine, men det fortjener hun jo), så nå synes jeg de skal bli fornøyd.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Kjøp en forlovelsesring.pdragon wrote:HÆ! Liker ikke alle jenter å shoppe???Bra det er noen da
![]()
Tja sokker med motiv,kan jo kansje være en delgave da. tenkte å bruke ca 2000 på gaver til dama, så noe må jeg vel finne...
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
sko, da. sko vil alle jenter ha.pdragon wrote:HÆ! Liker ikke alle jenter å shoppe???Bra det er noen da
![]()
Tja sokker med motiv,kan jo kansje være en delgave da. tenkte å bruke ca 2000 på gaver til dama, så noe må jeg vel finne...
og en sånn gavmild kjæreste. det hadde vært kjekt.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Slike sokker har jeg!Stine wrote:kjøp noen gode og varme sokker, pdragon. sånne ullblandingsokker som de har på hennes og mauritz med dyreansikt på foten. alle må da bli glade for sånne.
Jeg gjorde unna nesten alle gaveinnkjøpene på lørdag, men brukte ikke mer enn 300 kr.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Been there,done thatAkira wrote:Kjøp en forlovelsesring.pdragon wrote:HÆ! Liker ikke alle jenter å shoppe???Bra det er noen da
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Det er ufattelig tåpelig å forlove seg, og gifte seg, mener nå jeg. Det ender i krangler og skillsmisse uansett. Dessuten så blir man ikke mer glade i hverandre bare fordi man er forlovet eller gift.Stine wrote:hvorfor ikke? det er da ikke noe galt i å forlove seg?Princess wrote:pdragon wrote: Been there,done that![]()
Håper ikke du var seriøs nå...
Jah, for folk som ikkje er gift, dei skil ALDRI lag, dei.Princess wrote:Det ender i krangler og skillsmisse uansett.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.Loki wrote:Jah, for folk som ikkje er gift, dei skil ALDRI lag, dei.Princess wrote:Det ender i krangler og skillsmisse uansett.