Sony Walkman, 6 GB. Må si jeg er fornøyd, til å bare svare på 5 spm.
Mp3-spillere
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

Nå har jeg fårr den mp3-spillern jeg vant på Sesam-Quiz.
Synes den er helt grei, men det programmet som man må bruke er litt sånn treigt. Men bruker det bare til å overføre musikken, så det går jo greit det også.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Det programmet er nok ikke bare tregt, det kan og gjøre hele systemet ditt tregt... Les om det hos The Register.
-
Damien Frost
- Sitter

Er det noen som veit om man får igjen Koss PortaPro på garantien dersom man skulle sprenge dem? Har ikke gjort det enda, men har spillt litt høyt for å se, og tror ikke det skal så ekstremt mye til! Veit at det egentlig ikke skal være mulig, men har hørt om folk som har ''klart'' det!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Jeg hadde egentlig tenkt meg en mobiltelefon med mp3-spiller, men jeg er usikker på om kvaliteten blir god nok. Dessuten er det dette med batterikapasitet da. Det er jo det å være tilgjengelig og å ringe andre som er førstepri for meg med mobil, og da er det jo synd og skam å ha brukt opp batteriene på svensktopp. 
Signatur:
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
-
Damien Frost
- Sitter

Er ikke sikker på om jeg har sprengt dem, men ødelagte er da mine hvertfall. Det skal visst være nok å stikke i den butikken du kjøpte dem, så sender de inn og fikser det praktiske, slik at en får nye.Ashaman wrote:Er det noen som veit om man får igjen Koss PortaPro på garantien dersom man skulle sprenge dem? Har ikke gjort det enda, men har spillt litt høyt for å se, og tror ikke det skal så ekstremt mye til! Veit at det egentlig ikke skal være mulig, men har hørt om folk som har ''klart'' det!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Etter min mening så er folk altfor bekymra for riper på gadgetsene sine. Jeg har inntrykk av at de som er bekymra for riper på iPodene sine, er de som kun kjøper iPod fordi alle andre har det. En iPod er en bruksgjenstand, ikke et smykke, så da gjør det ikke noe om det er litt slitasje og riper på den, selv om det selvfølgelig hadde sett litt bedre ut uten. Jeg vet ikke hvordan du har tenkt til å frakte/bære/oppbevare iPoden din, men så lenge du ikke har den sammen med et nøkkelknippe så går det bra.
Det går sikkert fint det, og det er jo mulig å putte den i en tøypose eller noe slikt, så er den godt beskytta. Vet ikke om det fulgte med på 4G iPodene, men det gjorde det på min 3G.
En annen ting du bør vurdere å kjøpe er en FM-radio sender, f.eks. en iTrip. Det er sikkert en radio på stedet du overnatter, så da kan du sette på litt musikk for de andre som er med på turen
En annen ting du bør vurdere å kjøpe er en FM-radio sender, f.eks. en iTrip. Det er sikkert en radio på stedet du overnatter, så da kan du sette på litt musikk for de andre som er med på turen
-
Damien Frost
- Sitter

Det fins jo ikke grenser for hvor mye tilbehør det er til iPod da, så du kan jo sikkert finne noe greier. En venninne av meg har noe sånn plast-greier rundt sin(iSkin tror jeg det het). Den vil ikke jeg anbefale, for med det så ble den bare enda større og klumpete(Hennes iPod er av den tykkeste tupen).