Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Den nye signaturen min er fra sangen "More Time To Kill" av Lamb of God på deres nyeste album Sacrament: Get one thing straight from the get go, I truly don't give a fuck about you. I never have and I never will, Each day you breathe is more time to kill.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Øh, nei, jeg vil prøve å gjøre noe for å forbedre ting.davram bashere wrote:Godt poeng. Men hvis jeg veier slike ting opp mot hverandre kommer jeg frem til at ondskapen er i overvekt og da kan man nesten snu spørsmålet ditt:
Vil du godta disse onde tingene, bare fordi det finnes noen gode ting i verden.
Men jeg vil heller la det onde være ondt, enn å uslette all eksistens, dersom det hadde vært et reelt valg. Litt lykke og mye lidelse er tross alt bedre enn bokstavlig talt ingenting. Or so I choose to presume, anyway.
...Akira wrote:Den nye signaturen min er fra sangen "More Time To Kill" av Lamb of God på deres nyeste album Sacrament: Get one thing straight from the get go, I truly don't give a fuck about you. I never have and I never will, Each day you breathe is more time to kill.
Men den er så teit, jo!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Men hvis man hadde utslettet all eksistens, ville det vel strengt tatt ikka ha vært noen som brydde seg om det var et godt valg?
Jeg prøvde å forandre ting jeg også, helt til jeg innså at det ikke nyttet fordi folk gav langt blaffen i hva som egentlig skjedde der ute.
Men Akira. Hvorfor har du skrevet each med stor E? Den står etter et komma, ikke et punktum.
Jeg prøvde å forandre ting jeg også, helt til jeg innså at det ikke nyttet fordi folk gav langt blaffen i hva som egentlig skjedde der ute.
Men Akira. Hvorfor har du skrevet each med stor E? Den står etter et komma, ikke et punktum.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Fordi i teksten i albumet står det egentlig slik:
Get one thing straight from the get go,
I truly don't give a fuck about you.
I never have and I never will,
Each day you breathe is more time to kill.
Og jeg ville ikke forandre det.
Get one thing straight from the get go,
I truly don't give a fuck about you.
I never have and I never will,
Each day you breathe is more time to kill.
Og jeg ville ikke forandre det.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Teksten virka litt teit, men den er jo løsrevet fra kontekst, så det er egentlig irrelevant.Akira wrote:Sangen eller teksten?
Eh, jo, alle de som ble utsletta. De ville i alle fall ha brydd seg før utslettelsen; etterpå ville de jo ikke hatt så mye å si om noe som helst, egentlig.Men hvis man hadde utslettet all eksistens, ville det vel strengt tatt ikka ha vært noen som brydde seg om det var et godt valg?
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Har du ikke endret signatur Terje?! Trodde du kom til å ha en som lyste HP nå.
Men, da får jeg ta æren:
You are the true master of death, because the true master does not seek to run away from Death. He accepts that he must die, and understand that there are far, far worse things in the living world than dying.
side 577
Men, da får jeg ta æren:
You are the true master of death, because the true master does not seek to run away from Death. He accepts that he must die, and understand that there are far, far worse things in the living world than dying.
side 577
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Siden jeg egentlig har det sånn tåelig greit om dagen og stort sett er ganske lykkelig, bytter jeg signaturen min
Come on, let's join the chaosstorm
Unleash your sword and face the sky
Can you see the reflections of a burning world?
Can you see the souls of those who died?
Den er fra en av yndlingssangene mine, The Breaking Of Serenity, en av de første jeg hørte av Thyrfing. (er å finne på Urkaft). Egentlig skulle jeg ha brukt noe fra Mjölner, samme plata, men ingenting der egnet seg skikkelig til signatur. Det var den første sangen av dem jeg hørte. Elsk.
Come on, let's join the chaosstorm
Unleash your sword and face the sky
Can you see the reflections of a burning world?
Can you see the souls of those who died?
Den er fra en av yndlingssangene mine, The Breaking Of Serenity, en av de første jeg hørte av Thyrfing. (er å finne på Urkaft). Egentlig skulle jeg ha brukt noe fra Mjölner, samme plata, men ingenting der egnet seg skikkelig til signatur. Det var den første sangen av dem jeg hørte. Elsk.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
davram bashere
- Sitter

Ny signatur:
Jeg var på livets høyde, så det var et paradoks
da de slo meg av og la meg på loftet i en boks
Årene har fløyet, men mitt superbatteri
lades aldri ut, så hvis du kommer forbi:
Hvem kan fullføre sangen? (Vær grei å ikke søk dere fram til svaret. Prøv å vri det ut av hjernecellene helt av dere selv.)
Jeg var på livets høyde, så det var et paradoks
da de slo meg av og la meg på loftet i en boks
Årene har fløyet, men mitt superbatteri
lades aldri ut, så hvis du kommer forbi:
Hvem kan fullføre sangen? (Vær grei å ikke søk dere fram til svaret. Prøv å vri det ut av hjernecellene helt av dere selv.)
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Urk, dårlige minner fra en Di Derre-konsert på det lokale samfunnshuset i fjor sommer (gitaristen eller bassisten eller noe sånt i Di Derre kommer herfra, så de la oss til på turnélista si), da jeg hadde tylla i meg så mye øl at jeg sto og headbanga og poga til selv de roligste låtene deres...
Ellers kommer det snart en ny signatur, ettersom en del har påpekt at de fortsatt leser min nåværende på norsk...
ENDRA:
Og der var den.
I won't say we've learned a lesson, because we might do the same thing tomorrow.
- Glyneth til Dhrun,
"Lyonesse: Suldrun's Garden"
Ellers kommer det snart en ny signatur, ettersom en del har påpekt at de fortsatt leser min nåværende på norsk...
ENDRA:
Og der var den.
I won't say we've learned a lesson, because we might do the same thing tomorrow.
- Glyneth til Dhrun,
"Lyonesse: Suldrun's Garden"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

Begynner på Martins tredje aSoIaF bok i dag og skaffer meg i den anledning en ny signatur.
"I seldom fling children from towers to improve their health. Yes, I ment for him to die."
- Jamie Lannister til Catelyn Stark
Jeg visste ikke at Martins hadde humor.
"I seldom fling children from towers to improve their health. Yes, I ment for him to die."
- Jamie Lannister til Catelyn Stark
Jeg visste ikke at Martins hadde humor.
Oh, but he does.davram bashere wrote: Jeg visste ikke at Martins hadde humor.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!