Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hvor lang tid jeg trenger? Den var litt lei du... Det varierer selvfølgelig. Jeg har vært en time for sen i fjøset hos naboen og melkebilen skulle komme snart. Da var jeg ganske kjapt våken. Dritvekkerklokke med dritbatteri som gikk akkurat da. Tror nok jeg hadde løpt ned jordene og alt det der før det var gått fem minutter. Siden jeg slo opp øynene altså. Men andre ganger igjen kan jeg bruke hele 15 minutter fra jeg står opp til jeg er klar. Det tar somregel liten tid hvertfall.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hanen kverka jeg og kubjøllene holder seg inne om vinteren. Og så er det ikke kubeite i hørbar avstand... Men bortsett fra det var det ett godt resonementstefan_hoy wrote:Trodde du våknet til lyden av kubjeller og hanegal?Sauegjeteren wrote:Dritvekkerklokke med dritbatteri som gikk akkurat da.
kommer veldig ann på. badet går unna på 5-10 min(kjekt å slippe å bruke tid på smike
)
frokost blir det alltid dårlig med, pleier å spise den på skolen egentlig. så totalt. hm. 15 min er nok ikke så halvgæli gjetta.
frokost blir det alltid dårlig med, pleier å spise den på skolen egentlig. så totalt. hm. 15 min er nok ikke så halvgæli gjetta.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Hve tror dere om polygami? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/25/467168.html
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg tror at det i praksis fører til sjalusi og konflikter mellom konene. jeg ville i alle fall aldri begitt meg ut på det. men det ser jo ut til å funke greit for rand og co (mulig det har noe å gjøre med at de er fiktive:roll:).Akira wrote:Hve tror dere om polygami?
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

For det første, det var en syk sak. Men polygami er greit for meg, begge veier, så lenge alle er enige om det.Akira wrote:Hve tror dere om polygami? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/25/467168.html