Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg er over 190 cm, og jeg er tøffere enn toget. Det er bare bullshit at store gutter ikke kan være kule, ass!
Selv har jeg en teori om at de som er små må kompensere på andre måter, og da gjerne har det mer i kjeften enn de store. Noen overdriver det og blir bare plagsomme, men noen er faktisk tøffe av dem også.
Og som Ashaman så fint påpeker, det er de som hele tiden prøver å ha det i kjeften som ofte starter bråket. Mens jeg må avslutte det. Sukk.
Selv har jeg en teori om at de som er små må kompensere på andre måter, og da gjerne har det mer i kjeften enn de store. Noen overdriver det og blir bare plagsomme, men noen er faktisk tøffe av dem også.
Og som Ashaman så fint påpeker, det er de som hele tiden prøver å ha det i kjeften som ofte starter bråket. Mens jeg må avslutte det. Sukk.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Men "tøffe" gutter som startet bråk er jo ikke tøffe gutter etter mitt syn.
Høye tøffe gutter hadde vært best!
Der sier du noe.. Og høye folk blir ofte litt sånn "ånei, hvor skal jeg sette beina mine nå".Selv har jeg en teori om at de som er små må kompensere på andre måter, og da gjerne har det mer i kjeften enn de store. Noen overdriver det og blir bare plagsomme, men noen er faktisk tøffe av dem også.
Høye tøffe gutter hadde vært best!
lolzi
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Nytt tema.
Jeg skal ha meg tatovering, men hvor i alle dager skal jeg ha den?
Den kommer ikke til å bli av et slag som jeg har lyst til å dytte opp i trynet på andre mennesker hver dag, så veldig synlige steder er uaktuelt. Samtidig har jeg ikke lyst til at den skal være en begrensning for hva slags kjoler/klær jeg kommer til å kjøpe i fremtiden. Plasserer en den på hofta tar den kvelden av strekkmerker om man blir gravid(langt i fremtid). Så.
Noen råd?
Sukk.
Jeg skal ha meg tatovering, men hvor i alle dager skal jeg ha den?
Den kommer ikke til å bli av et slag som jeg har lyst til å dytte opp i trynet på andre mennesker hver dag, så veldig synlige steder er uaktuelt. Samtidig har jeg ikke lyst til at den skal være en begrensning for hva slags kjoler/klær jeg kommer til å kjøpe i fremtiden. Plasserer en den på hofta tar den kvelden av strekkmerker om man blir gravid(langt i fremtid). Så.
Noen råd?
Sukk.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Mierin Eronaile
- Sitter