Page 7 of 14

Posted: Thu Mar 16, 2006 7:40
by Faile
vi er langt OT!
*kremt*

og ja, Galad er vel drømmetypen. vakre, høye, tause menn :P
(og at han er en av de beste sverdsvingerene i verden er jo heller ikke et minus)

Posted: Thu Mar 16, 2006 16:56
by Stine
men han er jo så dust, jo...


(i know. veldig kontruktivt sagt av meg. :P)

Posted: Thu Mar 16, 2006 17:07
by Ceres
Han er jo ikke dust, han gjør jo det riktige hele tiden. :D

Men jeg ser jo at det muligens ville vært et problem å være sammen med et menneske som var til de grader moralsk overlegen. Men men..

Posted: Thu Mar 16, 2006 17:33
by DucKfish
Er ikke alltid det beste å gjøre d riktige hele tida da! Syns han overdriver ALT, ALT for mye!

Posted: Thu Mar 16, 2006 17:58
by Faile
*pfff*

(siste off topic fra meg :P )

Posted: Thu Mar 16, 2006 18:48
by Kjetil
Hva hjelper det å være verdens beste sverdsvinger i en verden hvor det finnes tusenvis av channelere som kan plukke deg i småbiter uten å anstrenge seg? Jeg liker ikke Galad, misslikte han helt fra Rand først møtte han. Han tok seg litt opp i KoD da men.

Posted: Thu Mar 16, 2006 19:31
by Stine
å følge reglene er ikke alltid det riktige. man må tenke litt utenfor boksen av og til også.

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:04
by Ceres
Men denne tråden handler om minst likte karakter. Bare for å informere...

Jeg liker ikke Lelaine.

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:06
by Kjetil
Spennende valg Ceres. Hvorfor liker du henne mindre enn Romanda? De oppfatter jeg som veldig like da.

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:08
by Ceres
Lelaine har liksom mindre substans. Liker R mye bedre. Har mer tyngde. Dessuten er hun gul, ikke vel?

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:10
by Kjetil
Jeg synes Romanda virker mer overfladisk enn Lelaine. Føler at Lelaine skjuler ett eller annet. Som kommer til å dukke opp. Kanskje ho er en mørkefrende. Har på følelsen at det er noe uggent med henne.
Og gule er jo kjedelige :)

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:12
by Faile
tror L bare er svært selvsentrert...
men R har bein i nesa :P

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:13
by Ceres
De gule er jo datidas leger! 8) Og hvem av de gule er det som er kjedelige??

Og R er gammel og gråhåret og har ett og annet ugjort... :) Og liker ikke mørkefrender.

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:13
by Kjetil
R er bare sta og grodd fast i gamle vaner spør du meg. Er Nynaeve om 300 år. Kjedelig og sta.

Posted: Thu Mar 16, 2006 20:15
by Ceres
Tror ikke Nyn har evne til å bli kjedelig... :lol: