jeg har sett road trip, men det er mange år siden. husker ikke så mye av den, men tror jeg fortsatt husker konseptet.
fyr med kjæreste langt borte som uheldigvis får sendt henne en video av ham og ei jente i full sving. også må han nå frem til henne, før hun rekker å se på den?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kjetil wrote:Hundrevis, men de fleste er dårlige. Highschool/college komedier er ikke det beste som kommer ut av hollywood, ikke det verste heller da men
Huff, mye skikkelig dårlig der ja. Men men. Det er da tidtrøyte. Og av og til kommer det et morsomt poeng også.
Jeg har sett den Eurotrip-filmen...Definitivt IKKE noe man ser sammen med foreldrene.
Jeg så en film på tv her om dagen. Chicago. Noen som har hørt om den? Det var litt sånn musical-preg over den.
nynaeve wrote:Jeg har sett den Eurotrip-filmen...Definitivt IKKE noe man ser sammen med foreldrene.
Pff. Det er litt pupper bare. Ikke noe farlig det. Helt naturlige saker jenta mi.
Nynaeve wrote:Jeg så en film på tv her om dagen. Chicago. Noen som har hørt om den? Det var litt sånn musical-preg over den.
Chicago er en musical ja. Jeg synes det er en veldig bra film jeg, men det virker som den blir for kjedelig for noen. Men selv er jeg nå glad i musikaler jeg da.
Har den på dvd og har sett den flere ganger. Jeg syns den er kjempebra! Jeg så den ikke på tv, da. Jeg så på Sha-et-eller-annet. På svensk tv. Handlet om en ex-politimann som ville sørge for at en fyr som hadde drept en neger fikk dommen sin. Fyren hadde nemlig mange penger og kunne kjøpe seg ut av dommen. Helt grei film, lett underholdene.