Page 7 of 8

Posted: Sat Aug 26, 2006 12:58
by Suncurtain
Aginor, fordi han har skapt så mange fæle krapyl.

Posted: Sat Aug 26, 2006 16:44
by Moghedien
Jeg tror faktisk ikke at jeg har skrevet at jeg, tro det eller ei, stemte på Moghedien! Hun er den fortapte jeg ligner mest tror jeg..
Jeg er ihvertfall mer edderkopp enn jeg svikter håp, er vakker eller hedonistisk. Jeg har ikke skapt så mage fæle krapyler heller.

Posted: Tue Aug 29, 2006 22:22
by stefan_hoy
Synes Moghedien er en interessant og nyttig figur i WoT. Hun danner en klar motvekt til mange av de andre Fortapte, kanskje spesielt til krigsherrene Sammael og Demandred.

Noen yndling kan hun dog aldri bli. Til det er hun rett og slett for feig.

Posted: Fri Sep 01, 2006 14:51
by Moghedien
Jeg er feig :P

favoritt fortapt

Posted: Mon Sep 04, 2006 19:01
by pdragon
Lanfear uten tvil!Vakker å sånn passe ond :twisted:

Posted: Wed Sep 13, 2006 11:19
by Yawron
Jeg lander på Aginor, i alle fall den tidlige versonen av han :wink: !! Han er jo den som har skapt mørkets herskarer. Det burde sikre hvem som helst en høy plass på en slik liste.

Posted: Wed Sep 13, 2006 12:22
by Kjetil
Du mener hærskarer tenker jeg? Tror ikke det er han som har skapt DO :p

Posted: Wed Sep 13, 2006 20:43
by Terje
Og det at Aginor ikke hadde peiling på krigføring, og dermed skapte noen temmelig lite ideelle soldater, er jo ikke så farlig... :roll:

yndlinger

Posted: Mon Oct 09, 2006 18:48
by drugaas
Graendal (og Semirhage). Tortur - og for dem nytelse - ren ren ondskap. *gliiiiis*

Posted: Mon Oct 09, 2006 20:01
by Mayorearth
Asmodean-Han er en feig drittsekk som "vender kappen etter vinden".
Altså er han ganske lik meg :P .

Re: yndlinger

Posted: Tue Oct 10, 2006 10:34
by stefan_hoy
drugaas wrote:Graendal (og Semirhage). Tortur - og for dem nytelse - ren ren ondskap. *gliiiiis*
Det er vel semirhage som er kvassest på det?

Posted: Tue Oct 10, 2006 10:36
by Faile
de er jo totalt motsatte. graendal elsker at folk tilber henne, og det viktigste for henne er at livet bare skal nytes, mens semirhage har vel. mer sadistiske tendenser.

Posted: Tue Oct 10, 2006 10:49
by stefan_hoy
Så det er ingen nytelse for Semirhage å torturere folk? Vi snakker tortur her, ikke nytelse i seg selv..

Posted: Tue Oct 10, 2006 12:23
by Lothar
Asmo..

Posted: Mon Oct 16, 2006 14:49
by Yawron
Vil vel ikke si at trollocene er så håpløse. Bedre enn de fleste menn. Litt udisiplinerte, det er så, men med noen Myrddraaler til å lede dem funker det fint.
Og en eneste Gholam kan jo ta knekken på et stort antall channelers.

Aginor hadde nok noe for seg, ja...