Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Mener du hvilken musikal? Var det ikke Phantom vi snakket om? Jeg mente uansett The Phantom of the Opera Medley med sangene:Mierin Eronaile wrote:Hva da, hva daa?Chriz wrote:Korpset jeg spiller i har spilt en medley fra den musikalen i år og dag nå, og jeg er drittlei av den! Mulig filmen er ok, men har ikke sett den.
The Phantom Of The Opera, All I Ask Of You, Think Of Me, Angel Of Music og The Music Of The Night. For det meste brae sanger, er bare så innmari lei av dem.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Vet ikke hva medley er.. hehee:P tror ikke vi gjør sånne ting i kortet jeg synger.. eller så vet jeg det bare ikke...
Music of the Night er tjæmpefin. Og de andre så klart. OG Past the Point Of No Return!!
Past all thought of right or wrong
One final question;
How long should we two wait before we're one?
When will the blood begin to race?
The sleeping bud burst into bloom?
When will the flames at last CONSUME us?
<3 <3
Skjønner ikke hvorfor du er lei dem. hehe.. har hørt på dem hundrevis av ganger nå og blir ikke leeei
Men kanskej det er det broren min kaller jentesyndromet? Og aldri bli lei av sanger og filmer.. (selv om det er masse sanger og filmer jeg blir lei av!!)
Music of the Night er tjæmpefin. Og de andre så klart. OG Past the Point Of No Return!!
Past all thought of right or wrong
One final question;
How long should we two wait before we're one?
When will the blood begin to race?
The sleeping bud burst into bloom?
When will the flames at last CONSUME us?
<3 <3
Skjønner ikke hvorfor du er lei dem. hehe.. har hørt på dem hundrevis av ganger nå og blir ikke leeei
lolzi
En medley er flere sanger som er satt sammen. For eksempel fra filmer eller musikaler hvor utdrag fra forskjellige biter av filmmusikken er satt sammen. Tror en potporri (eller hvordan det nå skrives) kan være et annet ord for det eller noe sånt 
Man blir lei av en sang/et stykke når man har spilt på det i tre-fire år, og store deler av sangen har man kjedelig stemme på
Men har melodi på hovedsangen: The Phantom of the Opera, det er digg
Man blir lei av en sang/et stykke når man har spilt på det i tre-fire år, og store deler av sangen har man kjedelig stemme på
Men har melodi på hovedsangen: The Phantom of the Opera, det er digg
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat