Musikk

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Sauegjeteren wrote: http://www.myspace.com/[b]terje[/b]kinn

Har dette forumets guru en hemmelig identitet? Spiller han banjo når mørket kommer krypende?
Skremmende tanker.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg kan umulig være en guru, så det er nok ikke meg det myntes til her.

Men ja, jeg spiller banjo. Selv i dagslys. Det er grom lyd selv da.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Sauegjeteren wrote:Jeg kan umulig være en guru,
:lol:

Var vel kanskje namnet Terje som DB sikta til, har du bytta namn Sheepy?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Tror at brækar prøvde det som kalles "å være morsom," altså bruke humor.

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)
humor
humor -en (gj ty. og eng. fra lat. 'væske; sinnsstemning', fordi en mente at sinnsstemningen stod i forbindelse med blandingsforholdet mellom kroppsvæskene)
1 sans for det komiske ha, mangle h- / være blottet for h-
2 ytring, framstilling e l som er preget av humoristisk sans publikum forstod ikke h-en i stykket / ha sans for h- / fortellingen var preget av frodig, folkelig h- / svart h- pessimistisk, grotesk
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

davram bashere wrote:Tror at brækar prøvde det som kalles "å være morsom," altså bruke humor.
Ser du ikkje att eg ledde då? :lol:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

davram bashere wrote:Tror at brækar prøvde det som kalles "å være morsom," altså bruke humor.

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)
humor
humor -en (gj ty. og eng. fra lat. 'væske; sinnsstemning', fordi en mente at sinnsstemningen stod i forbindelse med blandingsforholdet mellom kroppsvæskene)
1 sans for det komiske ha, mangle h- / være blottet for h-
2 ytring, framstilling e l som er preget av humoristisk sans publikum forstod ikke h-en i stykket / ha sans for h- / fortellingen var preget av frodig, folkelig h- / svart h- pessimistisk, grotesk
Og problemet er?

Jeg sier bare at det ikke er meg, men at anklagen mot meg ville vært korrekt.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Uansett. Jeg tror jeg kan avkrefte at de to Terjene er den samme. Ihvertfall kan ikke jeg forstå hvorfor den banjospillende fyren skulle gi seg ut for å være en fantasylesende nerd på alder med sine egne barn
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Kanskje han prøvde å virke kulere enn han egentlig er? Hva er verst? Banjo eller nerd?
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Hva med banjonerd?
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Ja, ok. Det topper vel det meste.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Hum. Jeg antar en av våre moderatorer vil bli ganske fornærmet av den påstanden.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

davram bashere wrote:Kanskje han prøvde å virke kulere enn han egentlig er? Hva er verst? Banjo eller nerd?
Du mente vel egentlig, "Hva er best? Banjo eller nerd?".

Svaret må selvsagt være en kombinasjon av begge deler :wink:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Ja, Moghedien, jeg vil anta det. Får tro han føler seg gjenopprettet av Lotta.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Tarja Turunen (x- vokalist i Nightwish), har kommet med ny CD, My Winter Storm.

"I walk alone". 1. sporet lover bra..fengende melodi, nydelig sang...smaker av fugl dette. Deretter flater det ut noe. Enkelte låter er tålig greie, med elementer av metal. Resten er noe kjedelig. Mye piano og klassisk sang og noe jeg mer vil kalle viser enn kraftfulle metalballader.
Melodiene savner Holopainens magi, og jeg er ikke spesielt glad i viser. Så dette blir, på tross av at jeg digger Tarjas stemme, noe kjedelig.

Får se om platen vinner seg noe med flere gjennomspillinger.
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

På tide å gjenopplive...

Jeg kødda rundt på urørt her for litt siden og kom over to band. Det ene er et band fra Bergen, Fight the Phoenix. De spiller god, rolig og melodiøs rock. Det andre bandet hadde jeg vel egentlig visst om lenge, men det var først nå jeg oppdaget hvor god de egentlig var, nemlig det Bodø( :D )-baserte reggae bandet Manna. Bedre reggae har jeg aldri hør og sangen "Vi vil ikke ha mer krig" må høres av alle. Det som er morsomt med Manna er at de synger på nordnorsk, og det at de ofte samarbeider med Tungtvann, noe som gi sangene en ekstra spiss.
Post Reply