Page 1 of 1
Hvor stor Tidshjulet-fan er du
Posted: Sun Nov 23, 2008 20:43
by Mattrim Cauthon
Temaet sier vel alt...^^
Posted: Sun Nov 23, 2008 22:13
by Mierin Eronaile
Tidshjulet?.. er det sånn derre bokserie?
Men hvorfor er det 2 nesten like greier?
Posted: Sun Nov 23, 2008 22:37
by Shallis
Jeg er så besatt av bøkene at jeg kjøpte alle sammen, på norsk og engelsk, for å slippe ventetiden mellom bøkene

Posted: Sun Nov 23, 2008 22:39
by Sisnera
Jeg var kjempe fan, men lånte på biblioteket da... Men så dappa det litt ut når jeg ikke fikk tid til å lese så mye lengre... leser nesten bare fagliteratur nå for tiden :S
Men bra bøker

Posted: Sun Nov 23, 2008 22:40
by Sauegjeteren
Denne hadde sikkert passet like godt oppe på "generelt".
Grunnen til at vi har disse to nederste forumene her (småprat og lesekroken") er at vi skal kunne snakke om alt annet enn tidshjulet her.
Posted: Mon Nov 24, 2008 20:49
by Asphyxiate
Du burde slenge på et par mer nyanserte alternativer, feks et alternativ som sier at man leser/har lest alle bøkene, men låner dem på biblioteket, og sikkert flere
Posted: Wed Nov 26, 2008 1:51
by Loki
Som Asphyxiate, ingen alternativ her som ikkje blir veldig feil for meg...
Posted: Thu Nov 27, 2008 19:21
by Eivind
Flyttet tråden, men ja, dårlige svaralternativer

Posted: Fri Nov 28, 2008 20:11
by Mattrim Cauthon
Posted: Fri Nov 28, 2008 21:27
by Asphyxiate
Trykk på "endre" på førsteposten din...
Posted: Sat Nov 29, 2008 12:48
by Mattrim Cauthon
Prøvd det, det går ikke, kan admin's hjelpe?
Posted: Sat Nov 29, 2008 20:37
by Sauegjeteren
Det stemmer nok det, er bare adminer og moder som kan forandre avstemminger. Men da har jeg lagt til de to nederste alternativene.
Posted: Sat Nov 29, 2008 20:38
by Mattrim Cauthon
Tusen takk "Brækar"...