Signert bok
Posted: Thu Dec 11, 2008 23:39
Øyeblikket er kommet Alle sammen
Look and weep, My friends
Dere som har vært her en stund veit at jeg har fått et signert eksemplar av Del II av Verdens Øye av en venninne, og dere som ikke vet det, vet det nå.
Har styra og venta lenge med det her, men nå har jeg tatt meg tid til å ta bilde av det, for at dere skal bli ytterst sjalu, og en smule hatske mot meg, fordi jeg er verdens heldigste.

Look and weep, My friends
Dere som har vært her en stund veit at jeg har fått et signert eksemplar av Del II av Verdens Øye av en venninne, og dere som ikke vet det, vet det nå.
Har styra og venta lenge med det her, men nå har jeg tatt meg tid til å ta bilde av det, for at dere skal bli ytterst sjalu, og en smule hatske mot meg, fordi jeg er verdens heldigste.
