Page 1 of 1

Signert bok

Posted: Thu Dec 11, 2008 23:39
by Shallis
Øyeblikket er kommet Alle sammen :D

Look and weep, My friends :D

Dere som har vært her en stund veit at jeg har fått et signert eksemplar av Del II av Verdens Øye av en venninne, og dere som ikke vet det, vet det nå.

Har styra og venta lenge med det her, men nå har jeg tatt meg tid til å ta bilde av det, for at dere skal bli ytterst sjalu, og en smule hatske mot meg, fordi jeg er verdens heldigste.

Image

Posted: Fri Dec 12, 2008 19:59
by Chriz
Arg! Nå ble jeg misunnelig her altså! Du er heldig, Shallis! :D

Posted: Fri Dec 12, 2008 20:17
by Shallis
I knoooooow:D

Posted: Sat Dec 13, 2008 10:41
by Mattrim Cauthon
Kuuult :o
Måtte du betale eller fikk du den gratis?