Leste på tidshjulet.net om RJ i dag. Ikke på nyhetene, men blant artiklene, altså. Den artikkel burde nok antakeligvis oppdateres.
(Gleder meg masse til den nye boka! Men hvorfor skal den gies ut på en tirsdag? Er det noen bokhandlere i Elverum som fører boka, tro?)
RJ's død. Ikke registrert hos admins?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
RJ's død. Ikke registrert hos admins?
Urban tilværelse
Re: RJ's død. Ikke registrert hos admins?
Ceres wrote:Leste på tidshjulet.net om RJ i dag. Ikke på nyhetene, men blant artiklene, altså. Den artikkel burde nok antakeligvis oppdateres.
(Gleder meg masse til den nye boka! Men hvorfor skal den gies ut på en tirsdag? Er det noen bokhandlere i Elverum som fører boka, tro?)
Hvorfor skal den ikke gies ut på en tirsdag?
La Kaosets Herre Rå...
Re: RJ's død. Ikke registrert hos admins?
Har Elverum egentlig en eneste ordentlig bokhandel, som ikke bare selger kontorrekvisita og krimpocketbøker? Nja, så jeg tviler på at noen tar inn den, ihvertfall ikke med en gang.Ceres wrote: (Gleder meg masse til den nye boka! Men hvorfor skal den gies ut på en tirsdag? Er det noen bokhandlere i Elverum som fører boka, tro?)

"Mmm. Jeg liker melonpunsj."
- Min
- Min
Æsj! Ikke si sånt da! En bokbutikk må da ta den inn...?
Og grunnen til at den ikke bør komme på tirsdag er at jeg da praktisk talt blir borte på onsdag og torsdag for å lese den. Hadde vært langt mer praktisk om den kom på en fredag!
Jeg er i praksis, og kan nok ikke bare ta fri slik som jeg ellers ville gjort, men kanskje skippe avgårde litt tidlig?
Uansett. Gleder meg masse. Og elverum BØR ha en bokhandler med vett til å ta den inn. Kanskje jeg skal gå og be om at noen tar den til uka...
Og grunnen til at den ikke bør komme på tirsdag er at jeg da praktisk talt blir borte på onsdag og torsdag for å lese den. Hadde vært langt mer praktisk om den kom på en fredag!
Jeg er i praksis, og kan nok ikke bare ta fri slik som jeg ellers ville gjort, men kanskje skippe avgårde litt tidlig?

Urban tilværelse