New Spring som tegneserie
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Sitter
-
- Hengiven
Oi ble litt feil skrevet av meg det...mente at jeg har bestemt meg for å ikke lese boka før jeg er ferdig med å lese de andre bøkene.Hvorfor skal du ikke lese boka?![]()
Nå kan morra mi være veldig skeptisk til internett og kjøp gjennom det fra utlandet, men jeg har da fått overtalt henne til værre tingBare å låne kortet til morra di!

"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
Risikoen med kredittkort kan enkelt minskes ved at man tenker seg litt om. REA tror jeg er helt trygt å handle hos, tror virksomheten deres ville gått a dundas hvis de ikke hadde trygge overføringer. Å handle med enkeltpersoner (små, mistenkelige butikker) derimot.....Nå kan morra mi være veldig skeptisk til internett og kjøp gjennom det fra utlandet, men jeg har da fått overtalt henne til værre ting
-
- Hengiven
-
- Sitter
Taraisilwèn wrote:Oi ble litt feil skrevet av meg det...mente at jeg har bestemt meg for å ikke lese boka før jeg er ferdig med å lese de andre bøkene.Hvorfor skal du ikke lese boka?![]()
Ok. Trodde kanskje du hadd bestemt deg for at "den boken skal jeg IKKE lese, men alle andre." Skal nok vente til jeg har lest de som ble gitt ut før New Spring før jeg leser den.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Fikk tegneserien i posten for to dager siden, og jeg likte den god! Men litt kort iom at det skal komme ut 8 utgivelser totalt.
Nå er det litt dumt at jeg ikke husker alt som skjedde i New Spring, men tror nok tegneserien mangler noen detaljer. Tegneren er jo en mann, så damene er jo tegnet fra en manns stå sted, litt urealistisk, men fint å se på
Fargene er bra gjort, ikke sånn som Conan i farger, som jeg ikke liker, men farget ved bruk av et digitalt tegnebrett. Noen steder kan det se ut som litt slurv, men passer veldig bra inn i steminingen i serien. Det er også noen fine detaljer i tegningen av Tar Valon.
Trollokene og Myrdaaler ikke helt som jeg hadde sett for meg, men sånn vil det jo alltid være når en bok filmatiseres/tegnes.
Vil anbefalle å kjøpe den!
Nå er det litt dumt at jeg ikke husker alt som skjedde i New Spring, men tror nok tegneserien mangler noen detaljer. Tegneren er jo en mann, så damene er jo tegnet fra en manns stå sted, litt urealistisk, men fint å se på

Fargene er bra gjort, ikke sånn som Conan i farger, som jeg ikke liker, men farget ved bruk av et digitalt tegnebrett. Noen steder kan det se ut som litt slurv, men passer veldig bra inn i steminingen i serien. Det er også noen fine detaljer i tegningen av Tar Valon.
Trollokene og Myrdaaler ikke helt som jeg hadde sett for meg, men sånn vil det jo alltid være når en bok filmatiseres/tegnes.
"Frykten er en svikter, som mang en gang har forspilt en seier, av frykt for handling" - Fritt oversatt fra W. Shakespeare.
Høres bra ut, skal bestille den bare jeg får lønning på mandag. Prioriterte å kjøpe Champions League-jublieums utgaven til magasinet The Liverpool Way denne månedenJonas wrote:Fikk tegneserien i posten for to dager siden, og jeg likte den god! Men litt kort iom at det skal komme ut 8 utgivelser totalt.
Nå er det litt dumt at jeg ikke husker alt som skjedde i New Spring, men tror nok tegneserien mangler noen detaljer. Tegneren er jo en mann, så damene er jo tegnet fra en manns stå sted, litt urealistisk, men fint å se på![]()

-
- Den Gjenfødte Dragen
Er denne tegnet av Dabel-brødrene? I såfall kan det hende (les: det er overhengende sannsynelighet for) at hele serien vil komme ut i et hefte om et års tid, slik de gjorde med The Hedge Knight. Men siden NS utgis av Red Eagle Entertainment, mens THK vel ble utgitt på Devil's Own Entertainment, kan det jo hende at det er noen forskjeller...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Sitter
Det hadde vært litt kult! Men da blir den nok dyrere enn 200kr, så da blir det jo moms og hele pakka i tillegg!terje wrote:Er denne tegnet av Dabel-brødrene? I såfall kan det hende (les: det er overhengende sannsynelighet for) at hele serien vil komme ut i et hefte om et års tid, slik de gjorde med The Hedge Knight. Men siden NS utgis av Red Eagle Entertainment, mens THK vel ble utgitt på Devil's Own Entertainment, kan det jo hende at det er noen forskjeller...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Er vel ikke moms på bøker?Damien Frost wrote:Det hadde vært litt kult! Men da blir den nok dyrere enn 200kr, så da blir det jo moms og hele pakka i tillegg!terje wrote:Er denne tegnet av Dabel-brødrene? I såfall kan det hende (les: det er overhengende sannsynelighet for) at hele serien vil komme ut i et hefte om et års tid, slik de gjorde med The Hedge Knight. Men siden NS utgis av Red Eagle Entertainment, mens THK vel ble utgitt på Devil's Own Entertainment, kan det jo hende at det er noen forskjeller...
-
- Sitter
Det er ikke det nei!?!! Det var vel det jeg trodde, men er det noen som sier det er det, og noen ikke. Har liksom ikke gidde å finne det ut!Stefan wrote:Er vel ikke moms på bøker?Damien Frost wrote:Det hadde vært litt kult! Men da blir den nok dyrere enn 200kr, så da blir det jo moms og hele pakka i tillegg!terje wrote:Er denne tegnet av Dabel-brødrene? I såfall kan det hende (les: det er overhengende sannsynelighet for) at hele serien vil komme ut i et hefte om et års tid, slik de gjorde med The Hedge Knight. Men siden NS utgis av Red Eagle Entertainment, mens THK vel ble utgitt på Devil's Own Entertainment, kan det jo hende at det er noen forskjeller...
Mente toll, ikke moms. Det er ikke toll på bøker, det er jeg ganske sikker på.Damien Frost wrote:Det er ikke det nei!?!! Det var vel det jeg trodde, men er det noen som sier det er det, og noen ikke. Har liksom ikke gidde å finne det ut!Stefan wrote:Er vel ikke moms på bøker?Damien Frost wrote: Det hadde vært litt kult! Men da blir den nok dyrere enn 200kr, så da blir det jo moms og hele pakka i tillegg!